Gør ondt når jeg klemmer

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Gæst

Gør ondt når jeg klemmer

Indlæg af Gæst »

Hej!

Min kæreste synes det gør ondt når jeg bruger bækkenbundsmusklerne, og det gør jeg når jeg er ophidset. Jeg har aldrig prøvet at komme ved almindelig samleje, kun ved stimulation af klitoris. Når jeg bliver stimuleret mens han er inde, siger han at jeg presser ham ud eller at den bliver mast? Men er jeg ikke nød til at bruge min bækkenbundsmuskler for at komme? Det gør jeg også når jeg onanere, jeg har ik prøvet at komme uden at gøre det.

Rettelse til det jeg skrev før: nu siger han at det ikke gør desideret ondt, det føles bare underligt! Et andet problem mht. det er at han kommer MEGET hurtigt når jeg klemmer.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Gør ondt når jeg klemmer

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det er meget almindeligt at bruge sine bækkenbunds- og lårmuskler i forbindelse med at få orgasme. Det er osse klart, at hvis du klemmer sammen i bækkenbunden, så klemmer du sammen om ham, og det kan godt føles, som om du skubber ham ud.

Når du klemmer så kraftigt om ham så øges friktionen (gnidningen), og det vil ofte fremskynde hans orgasme. Så I må bare øve jer, du kan måske lære at få orgasme på flere andre måder, og han kan lære at udskyde orgasmen. Det kræver blot noget træning - og det er jo ikke så værst at udvide mulighederne :1:.

Held og lykke med træningen.

I skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"