Skedeorgasme hjælp

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Gæst

Skedeorgasme hjælp

Indlæg af Gæst »

Hej Per det er Riza.

Jeg har nogle spørgsmål min kone og jeg har dyrket sex, men jeg får en orgasme det gør konen ikke, så tænker om du kan hjælpe mig med det.
Hun var jomfru, så det startede med mig, når vi dyrker sex og jeg penetrerer hende, så stopper hun og siger jeg skal have penisen ud, fordi hun synes det føles mærkeligt, der er meget tryk og det bliver meget hård i hende, men det gør lidt ondt siger hun, så tænker på hvis vi måske blev ved kunne hun så måske få en skedeorgasme, hun bliver mega våd, det er jo rigtigt godt. Hvis også læsere derud har nogle gode råd til, hvordan en kvinde kan få skedeorgasme vil jeg være meget meget taknemlig

Med venlig Hilsen Riza

ps når hun vi dyrker seks og jeg laver oral eller med fingerne kan hun godt få en klitorisorgasme, og når hun siger det der med, at jeg skal trække penisen ud, skifter vi stilling. Håber virkelig i kan hjælpe
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Skedeorgasme hjælp

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Riza

Det er nu langt de færreste kvinder, der kan få orgasme alene ved penetrering. De allerfleste kvinder skal samtidigt stimuleres med en finger, en tunge, et massageapparat osv.

I kan jo finde en stilling, hvor du kan stimulere hende med en finger mens, du er inde i hende. Det er rimelig nemt at finde ud af.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Skedeorgasme

Indlæg af Gæst »

Hej per Riza igen.
Men kan hun så få en skedeorgasme eller er skedeorgasme og det med og stimulere klitoris den samme orgasme, fordi hun kan godt få orgasme altså nå hun stimulere hendes klitoris når vi onaner, men tænker mere på du ved skedeorgasme?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Skedeorgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Riza

Med den viden vi har i dag om kvindens orgasmer, så udløses de fra klitoris. Lige som mænd kan opleve deres orgasmer forskelligt, alt efter hvordan stimuleres, så kan kvinder osse opleve orgasmer forskelligt. Så begrebet "skedeorgasme" er måske lidt misvisende.

Din kone får orgasme, som hun nu får orgasme.

:idea: PSYKE & SEX om Orgasme - kvinder hvordan?
:idea: PSYKE & SEX om Klitoris - Kilderen

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"