Er jeg unormal??

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
fortvivlikke
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. jul 2010 16:31

Er jeg unormal??

Indlæg af fortvivlikke »

Hej

Ved ikke om jeg stiller spørgsmålet rette sted, men kunne ikke finde stedet "stil spørgsmål"

Jeg er en kvinde på snart 28 år. Jeg har aldrig fået en orgasme (tror jeg ikke). Min læge siger, at hvis man har fået en, er man ikke i tvivl, men det er jeg altså... Jeg leger nogle gange med mig selv ved at onanere direkte på min klitoris. Det føles rigtig godt, så efter ca 30- 60 sek føler jeg et klimaks, og det bliver endnu bedre, men så holder følelsen brat op, og så stopper jeg, fordi jeg ikke føler tilfredsstillelse længere. Det kan jeg gentage 2-8 gange, men "uden held". Jeg fatter det simpelt hen ikke. Det samme når jeg er sammen med en mand. Jeg kan få lidt af den samme følelse, hvis vi laver missionærstilling og han stikker den langsomt, men alligevel lidt hårdt og helt op i mig, men så kan jeg få følelsen af at jeg spænder i hele kroppen, det er faktisk lidt ubehageligt (føler dog at jeg skal spænde for at få en orgasme-lignende følelse). Nogle gange hvis manden giver mig finger og slikker mig samtidig kan det føles så dejligt, at jeg er nødt til at skubbe ham væk, for det er for dejligt... Det er virkelig skørt, men ved ikke hvad jeg skal gøre, men vil rigtig gerne opnå en orgasme inden jeg dør. Synes generelt jeg hører at kvinder har sværere ved at komme, men har endnu aldrig hørt nogen der aldrig har prøvet det, eller er i tvivl- ikke i min alder i hvert fald ;( Det er pisse hårdt. Elsker sex, og får altid af vide, at jeg kan blive vanvittig våd.
Hvad kan jeg gøre?

Endnu et spørgsmål

Jeg føler nogle gange, at jeg er slap i skeden. Jeg har aldrig født, men synes der er sket noget med alderen (er 27). Jeg laver knibeøvelser og dyrker motion 4 gange om ugen. Men jeg føler virkelig han skal være stor før jeg kan mærke ham. Lige når han trænger op i mig, føles det virkelig dejligt, men efter 2 min, er det nogle gange sådan lidt ligegyldigt og føler han bare skal blive færdig. Har aldrig oplevet, at en mand ikke kan komme, når jeg har haft sex, og jeg får også masser af ros, og har også fået af vide, at jeg er stram, men det kan ligeså godt have noget at gøre med, at de bare snakker, fordi de tror det er frækt at sige. Jeg ved bare ikke hvad jeg kan gøre for at mærke mere. Det kan jo ikke være rigtigt at jeg skal have en kæmpe pik for at blive tilfredsstillet. Kan jeg bare blevet større i skeden med alderen???

Mange hilsner
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er jeg unormal??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej fortvivlikke

Nu er normalitet ikke det, jeg beskæftiger mig mest med, det overlader til eksperterne på Danmarks Statistik. :1:

Hvis man skal beskrive, hvad en orgasme er så kan det nok bedst sammenlignes med et nys - bare i den anden ende. Som du beskriver det kunne det godt lyde som om, at du nogen gange får orgasme - især når du skriver "ca 30- 60 sek føler jeg et klimaks".

Prøv at se de små videoer, der er link til på LINKS OM KVINDER OG ORGASME.

En piks bevægelser i kussen fører ikke for de fleste kvinder til orgasme (for kvinden), langt de fleste kvinder har brug for en hjælpende finger, tunge, massageapparat m.m.

Et stykke tid før en kvinde får orgasme, så udvides kussen så den godt kan føles lidt slap, inden den så trækker sig sammen flere gange under selve orgasmen.

Prøv at øve dig med et godt massageapparat, et meget effektivt (og dyrt) er Fighter MX.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
fortvivlikke
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. jul 2010 16:31

Er jeg unormal

Indlæg af fortvivlikke »

Men tror nu ikke det er orgasmer jeg har følt, så ville jeg ikke føle, at jeg manglede noget, eller også forventer jeg mere?? Når jeg tror at jeg kommer siger manden at jeg strammer indvendig. Men hvorfor sådan en brat afslutning. Det er ligesom at blive snydt for et nys jo. Man kan mærke det kommer, og man tænker "helt sikkert, nu nyser jeg", og så kommer der ikke nys alligevel... Det er sgu trist
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Er jeg unormal??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej fortvivlikke

Nu kan kvinders (og mænds) orgasmer være meget, meget forskellige. Måske får du en halvorgasme, hvor du mangler det sidste ahhhhtjuuuuhhh :1:.

Prøv om det ikke kunne hjælpe på egen hånd med et massageapparat.

Hvis du vil gøre en større indsats, så laver sexologen Pia Struck orgasmekurser for kvinder.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"