Orgasme 911

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
christina

Orgasme 911

Indlæg af christina »

hej per..
jeg har et spørgsmål angående orgasme.
jeg er en pige på 18 år, som har haft en dejlig kæreste i 8 mdr. og masser af dejlig sex.. det eneste minus er bare at jeg ik kan komme når vi har sex??? når jeg leger med mig selv er der aldrig nogen problemer, men så snart der er tale om sex så går det galt :( ... og min kæreste er bange for at jeg ik nyder det og det er bestemt ikke tilfældet.. ville bare virkelig ønske jeg kunne komme så vi begge fik mere ud af det??? :)
på forhånd tak..

m.v.h christina
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Orgasme 911

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Christina

Når du kan for egen hånd, så kunne du jo bare gøre det på samme måde, når I er sammen? Hvad tror du selv er årsagen til at du holder din orgasme tilbage?
Hvad har 911 med orgasme at gøre? :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
christina

hmm..

Indlæg af christina »

hej igen...

jo det kan jeg godt og det er da osse sket, men det er bare som om det ikke er helt lige så godt når, han nærmest bare ligger og venter på at jeg skal komme...
ved ikke hvad årsagen er, har tænkt lidt på om det måske er fordi jeg tænker meget på, at jeg så gerne vil komme... det er bare rigtig trist for det er som om at der på den måde mangler noget i vores sexliv, for han han tror jo der er noget galt :( men hvad skal jeg så sige når han aldrig er kommet under oralsex, men han fortæller om, at han sagtens kunne komme med hans tidligere kærester, så føler man virkelig man gør noget forkert...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: hmm..

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Christina

Først og fremmest så handler det om at tænke på, at det hedder samlege :1:. Som du beskriver det lyder det mere som præstation og konkurrence med tidligere kærester. Eksperimenter, leg med hinanden, find ud af hinanden, nogen gange kan det tage tid at lære hinanden grundigt at kende, og at føle sig tryg nok. Prøv om I ikke begge kunne tage det lidt mere afslappet. :1: Det handler ikke om at være rigtig eller forkert, det handler om at lege sammen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"