Ufølsomhed under sex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
jyden92

Ufølsomhed under sex

Indlæg af jyden92 »

Hej Per
Jeg er en pige på 19 som havde sin seksuelle debut som 14-årig. Jeg har kun haft 5 tidligere seksuelle partnere hvoraf 4 af dem er tidligere kærester og min nuværende kæreste bliver så min 6 sexpartner. Jeg har indtil for nyligt ikke været seksuel aktiv i 2 år og jeg blev ret øm i starten når min kæreste og jeg havde sex. Lidt før vi begyndte at komme sammen begyndte jeg at være sværere ved at give mig selv klitorisorgasme men det hjalp at skifte finger, så det virker som om problemet lå i, at min fingersids ikke var lige så følsom som førhen. Jeg kan stadig godt komme når jeg leger med mig selv, men når min kæreste rører min klit, føltes det som om den er mindre følsom og det skal hårdere stimulering til, for jeg kan føle noget, dette er også ved at blive et problem når jeg selv gør det. Desuden kan jeg heller ikke føle ham oppe i mig, når vi har sex og det har ikke noget med størrelsen at gøre. Når han skal stikke den ind i mig, er det som om min åbning trækker sig sammen, selvom jeg er våd og villig, og jeg bliver bliver hurtigt øm i åbningen.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, sex er ikke længere en nydelse på sammen måde, hjælp mig :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ufølsomhed under sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej jyden92

Bruger du p-piller? Har du skiftet mærke? Hvad du fået undersøgt, om du evt. har svamp i skeden (ømheden)?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
jyden 92

Re: Svar: Ufølsomhed under sex

Indlæg af jyden 92 »

Jeg er lige lige blevet undersøgt for diverse ting hos lægen og har ikke svamp, jeg har lige skiftet p-pillemærke, men var allerede ganske få dage efter, jeg begyndte på dem, at det begyndte (2 dage ca) kan det allerede ændre noget så hurtigt? De p-piller jeg er skiftet til indeholder mindre østrogen, jeg ved ikke, om det kunne have noget at sige ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Ufølsomhed under sex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej jyden 92

Det er velkendt at p-piller (hormoner) kan ændre orgasmeevnen både positiv og negativt, ligesom de kan ændre lysten til sex begge veje. Hvordan de virker er meget individuelt fra kvinde til kvinde. Snak med din læge om det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"