Jagten er sat ind på g-punkts orgasme!

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Pernille90

Jagten er sat ind på g-punkts orgasme!

Indlæg af Pernille90 »

Hej Per!

Jeg er en kvinde på snart 22 år, og har for alvor sat jagten ind på at finde min g-punktsorgasme, både for nydelsens skyld men også for at komme i bedre kontakt med min egen krop.

Jeg har ingen problemer med klitorisorgasmer og onanerer jævnligt. Jeg er single, men har haft flere kærester over længere tid. Jeg har få gange oplevet g-punktsorgasme sammen med dem, men det har været lidt en "hovsa" oplevelse, og jeg har ikke rigtig vidst, hvad der har udløst det, og ved derfor ikke hvordan jeg kan få det igen. Nu er jeg single og føler det vil være bedst først at lære det på egen hånd. Jeg kan komme rigtig "tæt på" både alene og sammen med en partner, hvor jeg begynder at svede og kan mærke en lidt "jeg skal tisse fornemmelse", men orgasmen kommer ikke. Jeg ved ikke, om jeg skal spænde i musklerne, hvilket er nødvendigt før jeg kan få en klitorisorgasme, eller om jeg skal slappe af. Jeg har også prøvet at trykke på maven, mens jeg stimulerer g-punktet, hvilket gør den pirrende følelse meget intens, men ikke nok til at jeg kommer.

Har du nogle tricks til, hvordan jeg kan finde hemmeligheden bag min orgasme? Specielt i tvivl om jeg skal spænde eller slappe af i skedemusklerne.. Jeg ved godt, at man ikke må "jage" orgasmen, og at de burde komme naturligt, og at kvinder kommer på forskellige måder, og at nogle har brug for klitorisstimulering før de kan komme... MEN jeg ved at min g-punktsorgasme er derude, da jeg har fået den før, og jeg ser denne jagt som en uddannelse af mig selv.

Mvh Pernille
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jagten er sat ind på g-punkts orgasme!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Pernille

Fint at eksperimentere og at blive klog på sig selv og på, hvad der venter dernede. Og samtidigt er det, hvad angår "g-punktet", måske værd at overveje dette: Tine Byrckel: G-punktets mysterium (Information 7. januar 2010).

Man ved ikke, hvad g-punktet er, hvis det findes, og om det findes hos alle kvinder. Formenligt er det klitoris, der på det pågældende sted ligger ret tæt på skedevæggen. Hos nogle kvinder ligger klitoris tilsyneladende så tæt på, at påvirkning der kan udløse en orgasme. Og hvordan den enkelte opnår orgasme er osse meget individuelt. Nogle skal spænde musklerne, som du skal det, andre har brug for at slappe helt af. Nogen kan få orgasme udløst fra brystvorter, øreflipper, tæer osv., så der findes et utal af orgasmevariationer.

Måske kunne det hjælpe med en dildo med en kraftig motor. Der findes et utal specielt til g-punktsmassage.

Måske skulle du droppe "jagten" og så lege dig frem til den mulige g-punktsorgasme :1:.

:idea: PSYKE & SEX om G-punkt - Vagina - skeder og størrelser

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Jagten er sat ind på g-punkts orgasme!

Indlæg af Gæst »

Hej. Som kvinde, der også havde svært ved at lære det, blev jeg nu fristet til at blande mig med et godt råd. Brug en penis erstatning og lad din krop bevæge sig om den. (Det er kropsarbejde - ikke håndarbejde) Ved at skiftevis knibe sammen om, og slippe igen, mens du stimulere klitoris. Og så bare nyde det uden tanke om et bestemt resultat. Det skal være nydelsen, i selve det du gør, der driver dig. Ikke tanken om et bestemt resultat. Så vil det komme helt af sig selv.
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"