Klitoris-orgasme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Niels

Klitoris-orgasme

Indlæg af Niels »

Kære Per

Jeg har en kæreste som jeg har forsøgt at give en klitoris-orgasme gennem noget tid nu, jeg er kommet tættere og tættere på med tiden. MEN hver eneste gang hun skal til at nå klimaks sker der et eller andet således, at der ikke nås over klimaks, og derefter falder hendes lyst brat. Hun siger, at det bliver for sensitivt dernede lige før orgasmen eller, at hun bliver distraheret af tanker. Det er efterhånden lidt opgivende nå klimaks. Jeg ved godt at ikke skal være en fokus i selv sig at dette mål, men det kunne være rart alligevel. Har du nogle råd du kan give?

Mvh
Niels
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Klitoris-orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Niels

Nogle kvinder bliver meget overfølsomme ved berøring direkte på klitoris op til orgasmen, hvilket medfører ubehag og dalende lyst. Hvis din kæreste viser dig, hvordan hun selv gør, når hun onanerer, så prøv at følge hendes teknik. Nogle kvinder foretrækker, at man stimulerer over klitoris, andre under klitoris osv., så din kæreste er eksperten.

Min personlige erfaring er, at tungen i sådanne tilfælde er et rigtig godt middel til udløsende resultater :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"