Bedste orgasme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER & ORGASME
Besvar
Gæst

Bedste orgasme

Indlæg af Gæst »

Hej Per
Jeg har for nogle timer siden fået mit livs bedste orgasme ever. Det blev bare ved og ved. Og bagefter var så glad, rørende og dejligt. Så kom kræfter til en ny omgang. Bedre stærkere osv. Og med både hvin og latter bagefter. Jeg var fuldstændig ude af kontrol. Fantastisk.... Nu stadig, har jeg en følelse af både glæde, og varme (kildren) i kussen. Men det er som om adrenalinen ikke vil fortage sig... Og det er altså flere timer siden. Og jeg har både spist morgenmad osv. alm morgen rytme.... Er det normalt?? Og så tænkte jeg: Altså, hvor lang tid går der normalt, før man er sig selv igen, uden det fjollede grin i ansigtet. :lol: Så man ikke røber sig selv når man går ud i verden igen. :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Bedste orgasme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Gæst

Sit livs indtil nu bedste orgasme skal man da smile til verden med, jamen tillykke med det :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Bedste orgasme

Indlæg af Gæst »

Tak. Ja jeg griner da endnu :lol: Og jeg hører til dem der sprøjter, så hver gang jeg skal tisse tænker jeg på den skønne følelse fra noget andet vædske. Jeg tror jeg kunne blive afhængig af det, for jeg tænker kun på hvornår jeg kan få mulighed for at føle det sådan igen.... Livet og kroppen er fantastisk. :lol:
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORGASME"