Håber nogens svar kan berolige mig lidt

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om GRAVIDITET
Besvar
Tvivline
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 30. maj 2014 15:11

Håber nogens svar kan berolige mig lidt

Indlæg af Tvivline »

Jeg har været min kæreste utro i 2009.

”Vennen” besøgte mig i lidt over midten af marts måned, ca. 21.03.2009 hvor vi dyrkede ”sex”.
Vi elskede, mens vi ikke har tøjet på os. Hans penishoved rørte min skedeåbning, men var ikke inde i mig, da jeg ikke ville have det.
Det er muligt at, han kunne have efterladt noget sperm i min skedeåbning. Hvorefter han kom, oven på min mave. Det var den første og sidste ”samleje” med ham, da jeg stoppede med at se til ham efter den dag. Der var jeg rigtig fortrudt, og kunne indse, at jeg elsker min kæreste højere end anden.
Efter ca.14 dage senere, d. 04/04/09 fik jeg min almindelig menstruation. Hvor nu jeg kun har sex med kæresten.
05/05/09 fik jeg en positiv graviditetstest. Hvor jeg fik termin d.08/01/10 ifølge min sidste menstruations første dag.
16/07/09 CT-scanningen, hvor fosteret passede til terminen.
12/08/09 3D scanning, med passende datoer.
3 dage over terminsdato, 11/01/10 fødte jeg en lille pige på 51 cm.

Kunne det lade sig gøre at, jeg kunne været blevet gravid med ham ”vennen”?

Hvis befrugtningen kunne være den dag, hvor han besøgte mig, skulle terminen d. 12.12/09.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Håber nogens svar kan berolige mig lidt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Tvivline

Du besvarer i grunden selv spørgsmålet! Du fik menstruation og intet tyder på, at du fødte din datter én måned for sent, så din kæreste er din datters far - og tillykke med hende :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "GRAVIDITET"