Er min kæreste gravid?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om GRAVIDITET
Besvar
PhilipM
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. mar 2010 14:11

Er min kæreste gravid?

Indlæg af PhilipM »

Hej
Jeg er en dreng på 16, og for godt og vel 3 uger siden lå min kæreste og jeg og kælede om seneftermiddagen. Samme formiddag havde jeg spillet den af, og efterfølgende taget bad. Men alligevel er jeg bekymret for at jeg har gjort hende gravid, da jeg ca. 15 min. inden jeg gav hende finger lige "rettede" på de finere dele. Og er bange for at der måske stadig sad en rest dernede, da hun dagen efter havde ondt i maven (fra lidt under navlen og op efter), og et par dage efter havde ømme bryster, og hun har stadig af og til lidt ondt i maven, men kan det også have noget at gøre med at hele hendes familie har ligget syge med influenzalignende symptomer?
Jeg har ikke fortalt hende det endnu (DUMT!), men kan godt selv se at sandsynligheden ikke er så stor for at hun er gravid, men det er ikke første gang jeg har gjort lign. ting "på" hende, og har ikke lyst til at gøre hende unødvendigt bekymret.

Hun har haft sin menstruation, men jeg ved ikke om den kom "til tiden" eller ej

MVH
Philip
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er min kæreste gravid?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Philip

NEJ, din kæreste er ikke gravid, med mindre hun er den moderne tids svar på Jomfru Maria. I behøver ikke at bekymre jer.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "GRAVIDITET"