Gravid eller ej?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om GRAVIDITET
Besvar
Camilla157

Gravid eller ej?

Indlæg af Camilla157 »

Hej ...

Her for snart 6 uger var jeg sammen med en fyr. Jeg mener bestemt ikke at vi havde sex (det var til en fest, så hukommelsen var ikke helt iorden på det tidspunkt), og spurgte ham da også dagen efter om vi havde sex, men det havde vi ikke, sagde han. Han gav mig finger og jeg suttede den af på ham. Han havde lige været sammen med en anden hvor de havde sex.

Men jeg tænker om jeg kan være gravid? Jeg fik min menstruation 4 dage efter, og har fået den nu her igen i lørdags, og har den stadig. Min menstruation har aldrig rigtig været regelmæssig, men ved nogenlunde hvornår den skal komme, og det passer fint med at den skulle komme nu.
Jeg har ikke haft kvalme eller noget lignende, men har dig haft lidt ømme bryster, men det havde jeg også før episoden, tænker at det er fordi de stadig vokser.
Men kan jeg stadig være blevet gravid? Er ret nervøs, så vil sætte stor pris på svar.
Det skal så lige siges at det ikke er på p-piller, så hvis vi havde sex var der sandsynligvis ingen form for beskyttelse.

Ps. Jeg er 17 år gammel hvis det skulle være til nogen form for hjælp.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Gravid eller ej?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Camilla

Nej du er ikke gravid, du er nervøs! :1:

Jeg vil nok sige, at vi to definerer sex lidt forskelligt. Jo du havde sex med fyren, og du havde ikke samlege med ham.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "GRAVIDITET"