Klitoris

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
P

Klitoris

Indlæg af P »

Jeg er en 20-årig pige, som nu gennem 7 måneder har haft fast kæreste, som jeg nyder umådelig meget at have sex med. Dog har jeg i den seneste tid spekuleret over, om det slet ikke er muligt for mig at opleve en orgasme. Vi har prøvet umådelig mange stillinger og har stimuleret hinanden på mange måder, og jeg indrømmer at nydelsen er stor, men der mangler ligesom det sidste. Min største spekulation er faktisk på det sidste blevet, om jeg overhovedet har en klitoris??? Spørgsmålet er måske underligt, men jeg føler ikke, at der er et ganske særligt sted, hvor jeg er så følsom som de ca. 8000 nervefibre i klitoris burde give anledning til....kan man være født uden klitoris?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Klitoris

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej P

Først vil jeg ride en mindre kæphest :1:: Når du er 20 år, så er du ikke en pige, så er du en ung kvinde, og når du bliver 25 år, vil jeg ikke engang kalde dig ung længere :1:. Pige er man til og med 17 år og derpå er man en personligt myndig ung kvinde. Pige relaterer til barn og dermed ikke til voksent ansvar :1:. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Jeg har aldrig hørt om kvinder, der er født uden klitoris, men om mere eller mindre følsomme klitorisser. Men det burde være meget enkelt at finde ud af! Tag et spejl og kig efter - og lad osse din kæreste studere dig - han er næppe uinteresseret :1:. I PSYKE & SEX om Klitoris - Kilderen kan du læse mere om Klitoris og se billeder af 2 forskellige "modeller". Og se desuden de 4 billeder i spørgsmålet Skedeåbningen.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEXom Klitoris - Kilderen og om Orgasme - kvinder hvordan?.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES KØNSORGANER"