Røde, evt betændte knopper

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
HelpMe

Røde, evt betændte knopper

Indlæg af HelpMe »

Hej.

Jeg kan ikke huske hvornår, men jeg har nogle røde, betændte knopper i hårsækkene ved skeden og hår som gror under huden. Da jeg var til gynækologisk undersøgelse for noget tid siden spurgte jeg min læge, men hun sagde at de nok bare gik væk. det gjorde de ikke, spurgte så igen senere, så fik jeg noget der hed hidiscrub. dette hjalp heller ikke, så jeg føler ikke de kan hjælpe mig og er ret genert.
det generer mig meget, og mindsker min lyst til sex.
nogen forslag om hvad jeg ellers kan gøre?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Røde, evt betændte knopper

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej HelpMe

Nu skriver du dels ikke noget om, hvor gammel du er - eller om du barberer dine kønshår væk. Hibiscrub er desinficerende sæbe. Hvis det handler om intimbarbering, så prøv at lade være med at barbere dig.

:!: Og husk: STORE BEGYNDELSESBOGSTAVER EFTER PUNKTUM og ved NY sætning hjælper på læsbarheden!!! Det er jo ikke en mobiltelefon [mobil], det her!!! (Siger den gamle dansklærer) :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
konen
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 29. jan 2013 12:45

Re: Røde, evt betændte knopper

Indlæg af konen »

Okay, dansklærer!! Men så kan det undre, at du som sexolog ikke ved, at det hedder samleje og ikke samlege!!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Røde, evt betændte knopper

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej konen

Du kunne jo f.eks. overveje om, hvor vidt det kunne have en skjult betydning, om man skriver: samleje - eller som jeg foretrækker: samlege. ;)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES KØNSORGANER"