Behåret! :O

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
Mig21

Behåret! :O

Indlæg af Mig21 »

Hej

Jeg er en kvinde på 21 år. Jeg føler jeg er meget behåret dernede! Jeg har altid brugt barberskraber. Men det gør det endnu værre, fordi jeg får endnu mere hår derned. Ikke kun foran men også omkring min kønsorganer. Langt ned til min røvhul! ...... Håret vokser hurtigt (på ca. en uge)og håret bliver endnu mørkere og tykkere. Og jeg bliver heller ikke glat bagefter .... Det er til at græde over. Jeg tør ikke lade min kæreste røre mig eller se mig

Jeg begyndte at bruge sukkervoks. Jeg bliver glat og det holder længere tid, men det gør ondt. Jeg bliver helt udmattet så jeg kan ikke fjerne det hår omkring min kønsorganer, fordi det gør så ondt.

Hvad skal jeg gøre?
Hvordan skal jeg barbere mig på den rigtig måde?

Og en ting til. Jeg synes jeg lugter dernede. Hvad skyldes det? Og er der noget at gøre?

Jeg håber, at du kan hjælpe mig.

Med venlig hilsen
kvinden der lider!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Behåret!

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mig21

Mennesker er meget forskelligt behåret, og hos mennesker med mørkt hår og lys er hårene ret synlige.

Dit hår vokser med helt naturlig hastighed, og der bliver ikke mere, fordi du barberer det, og det bliver heller ikke tykkere. Det er gamle myter.

"Sukkervoks" har jeg aldrig hørt om før, men der er jo en del om det på nettet.

Der findes hårfjerningsklinikker, som ved langt mere end jeg, der altid bare har brugt min barbermaskine og en engangskraber :1:.

:idea: Alt du skal vide om hårfjerning (Woman)

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES KØNSORGANER"