Mit venusbjerg

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
Løven

Mit venusbjerg

Indlæg af Løven »

Hej Per.

Er det normalt at venusbjerget ligefrem "Stikker ud". Fx. når jeg ligger ned på ryggen stikker det op som et bjerg ifht. min hofter og ben. Er et problem for mig idet jeg ikke kan lide at ligge i bikini om sommeren hvor man tydeligt kan se bulen. Skal i hvert fald ikke ligge med begge ben strakte da det så ses tydeligt.

Hvordan kan det være at mine Os pubis stikker så langt frem? Ved nogen kvinders (vel de fleste) vagina går ned i en blød bue under dem uden de direkte buler frem.

Har haft tanker om det var fordi jeg var halvt maskulin dernede (selvom der ingen tegn er på nogen penis :D) Men synes bare det virker så voldsomt at min vagina buler ud.

hvis jeg ligger fladt på ryggen tror jeg den buler ca. 1,5 cm op i vejret.. hvilket virker af meget. :/

Er det min hofte der er tiltet/kippet posteriort, så min tuber ischiadicum sidder længere inde under mig og mine skamben derfor stikker frem? Kan det være forkortede mavemuskler der hiver?? Hvorfor har jeg et bjerg?? :( Synes ikke jeg har set/hørt at andre har det og kan huske da vi var små at en veninde bemærkede det og spurgte om det samme.)

Kan det skyldes jeg røg ned på min papfars racercykel da jeg var bette og på en eller anden måde har brækket knoglerne der og de ikke er groet ordentligt tilbage, eller er det bare mig der er så uheldig at være født sådan? :(
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mit venusbjerg

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Løven [loeve]

Det hedder jo venusbjerg, netop fordi kønsbenet stikker fremad og, hvis man ligger på ryggen opad. Og venusbjerget er alt efter arv og fedtfordeling mere eller mindre polstret som en slags stødpude.

Af erfaring, så kan jeg fortælle dig, at venusbjerge har mange forskellige højdekurver fra lave bjerge til ganske høje bjerge, men alle kan dog bestiges med mod og erfaring som bagage. :2:

Med dine højdemål, så tror jeg, at du hører til blandt de mindre bjerge.

Billede
Venusbjerg

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES KØNSORGANER"