Kvinder og orgasme/g-punkt

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG DERES KØNSORGANER
Besvar
Playkruse
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 23. nov 2009 23:37

Kvinder og orgasme/g-punkt

Indlæg af Playkruse »

Hej, jeg er en dreng lige under de 20 år. Som næsten lige har fået kæreste på. Jeg har længe gået rundt og tænkt på hvordan man giver en pige en orgasme. Jeg ved godt at piger er forskellige osv. men altså der må vel være en måde som næsten er sikker hver gang. Hvad kan man gøre for at gøre kvinden mere vild? Og hvor sidder g-punktet egentlig henne?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kvinder og orgasme/g-punkt

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Playkruse

Når du skriver: "jeg er en dreng lige under de 20 år", så gætter jeg på, at du er en ung mand på 19 år :2:.

Kig på de mange indlæg, som du kan finde her på siden f.eks. under KVINDER OG ORGASME. Og kig osse under de links du finder. Hos langt de fleste kvinder udløses orgasmen fra kvindens KLITORIS og læs, hvad der står om klitoris her på siden og følg de forskellige links, så bliver du hurtigt klogere på det. Og lad være med at gå på jagt efter et G-punkt - læs osse om det her på siden. Der er en søgefunktion øverst på siden.

Men allerbedst og mest lærerigt vil det nok være, at du spørger din kæreste om, hvordan hun nemmest får orgasme, og at I så øver jer sammen. God fornøjelse - det var sådan jeg lærte det - (Tak Gudrun :1:).

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG DERES KØNSORGANER"