Ingen kærlighed, kun to venner

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KÆRLIGHED
Besvar
triste fyr

Ingen kærlighed, kun to venner

Indlæg af triste fyr »

Hej per..

Jeg har et stort problem, jeg er en dreng på 17 som har 2 venner som jeg ofte er sammen med... De har begge en kæreste og det har jeg ikke.. Jeg er 2 år ældre end den ene og 1 år ældre end den anden.. Jeg er meget genert når jeg snakker med piger... Jeg har ingen pigevenner heller, jeg går aldrig til fest eller noget, men vil skide gerne, kender bare ingen der har lyst til det, for mine 2 venner er ik friske på det da de ik føler behov for at møde nye mennesker som jeg har.. Hvad skal jeg gøre? Hvor møder jeg en sød intelligent pige som jeg måske kunne snakke med ? Jeg er startet på en produktionsskole hvor min søster snart skal væk fra og begynde på uddannelse, jeg går meget og snakker med hende og kan føle hun er ved at blive træt af mig.. Men min mor skriver til hende og informere om hvor meget jeg keder mig, så hun ved godt at jeg er trist og keder mig for meget, så hun spørger om jeg vil ned til hende og hygge med hende og hendes venner.. Det er jeg bare ik interesseret i når jeg ved hun er træt af mig.. Det skulle så give et billede af hvor lang tid jeg har kedet mig, weekend efter weekend.. :( Hvad kan jeg muligvis gøre ? Forresten så ser jeg pæn nok ud, ligner ik overhovedet noget der er løgn.. Hjælp mig hvis du kan altså, ved godt den er sværd og burde løse sig selv.. det har den bare ik gjort i lang tid nu.. :(
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ingen kærlighed, kun to venner

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej triste fyr

Jeg husker godt, da jeg var i din alder, hvordan jeg syntes, at det var svært at finde ud af, hvor jeg skulle gå hen for at møde en kæreste. Jeg fandt ud af det ved at gå til forskellige aktiviteter, hvor der osse var piger/unge kvinder med, og så var der en, der blev min første rigtige kæreste :1:.

Du bliver nødt til at finde ud af, hvor drenge og piger går ud og møder hinanden, der hvor du bor - og så deltage i det, med eller uden dine venner. Du kan jo osse prøve om du kan møde nogen via nettet, som du evt. kan møde IRL. Der er jo mange steder på nettet, hvor du kan træffe piger.

Så ud og bid livet i låret. Jo mere du sidder og keder dig der hjemme, jo kedeligere bliver du :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Per

Til Triste fyr.

Indlæg af Per »

Nu er det ikke for at lave reklame. Og jeg har ingen personlig interesse for at reklamere for følgende web-site. Nemlig det her:

David DeAngelo: Dating Tips - Secrets To Attracting and Meeting Women

Jeg har været i samme situation som dig og kender kun problemet alt for godt. Har været ensom og trist i flere år. En dag stødte jeg på denne her hjemmeside, under en søgning på nettet. Det administreres af en amerikansk fyr ved navn David Deangelo som har specialiceret sig i at hjælpe fyre med at "lære" hvordan man kan komme ind på det modsatte køn og i sidste ende hvordan man scorer og hvad det er piger kigger efter. Da jeg så det, troede jeg ikke rigtigt på det og tænkte at det måtte være fis i en hornlygte, men jeg skrev mig alligevel op på hans mailing liste. I de mails jeg fik, var der nogle ting der begyndte at gå op for mig og hele det "spil" det er at score og møde piger gav pludselig meget mere mening. I dag ca. 2 år efter har jeg set mange af hans dvder og læst hans E-book som ikke koster ret meget.....Jeg har i dag en rigtig sød, dejlig og smuk kæreste som jeg gerne vil tilbringe resten af mit liv med. Hun elsker mig, og jeg elsker hende. Og jeg tror aldrig det var sket hvis ikke jeg havde lært alle de teknikker fra hjemmesiden. Prøv at tjekke det ud!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

David DeAngelo

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Per

Spændende at høre fra en dansk mand, der har prøvet at følge Davids Dating Tips . Jeg har fulgt med på sidelinjen og får hans emails, som er ganske udførlige og helt gratis. Og nogen af hans films kan desuden ses gratis på hans sider.

Så jeg er med på en anbefaling.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

hej
jeg har prøvet de dating tips også.
og kan sige de fungerer faktisk ret godt, dog ikke på alle piger.
er dog faldet lidt af hesten efter jeg røg ind i et forhold og det stoppede.
og tænkte så at jeg aldrig fik en mastermind grupper etableret.. (måske derfor man gik lidt i stå) har dog prøvet at søge de ude i virkeligheden, men min erfaring er lidt, at jeg syntes fyre praler mere end med hvad de kan, eller er ikke villige til at lære nye ting, så har ikke været så heldig på dette område.

så mit spørgsmål er:
om der er nogle der enten har lyst at lære/udvide og sparre ideer med mig?
for tror at en sparrings partner i sig selv ville være en stor motivation til at afprøve nye vinkler eller ideer man ikke har prøvet eller tænkt over før.
og hvis ikke for andet er det måske en god åbning på et nyt venskab

hvis jeg skal sælge mig selv lidt.
er jeg snart 28 og ret udadvendt, glad og elsker udfordringer, jeg bedømmer ikke folk.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: David DeAngelo

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Pøj, pøj med det. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KÆRLIGHED"