Savner ham så meget

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KÆRESTESORG
Besvar
den triste

Savner ham så meget

Indlæg af den triste »

Hej alle er ny her på denne side men tænkte i måske kan hjælpe mig. jeg er helt nede min kæreste gik fra mig i sommers efter 3 år. Jeg blev syg sidste sommer med en svær depression og blev indlagt var sygemeldt et halvt år, mistede mit arb. startede så op i marts og har klaret det siden, får stadig mine antidepressionspiller. min daværende kæreste og jeg havde hus, men blev enige om at flytte fra hinanden i april, så jeg fik en lejlighed i byen og han fik huset. det gik godt i starten men der gik længere og lægere mellem besøgene. jeg har nu fået arb. i en anden afd. og er flyttet til Jylland for at komme væk, men han er stadig i mine tanker, vil så gerne ha ham igen, han har ikke fundet en anden, siger bare man ved ikke hvad fremtiden bringer, men jeg bliver mere og mere ked... hjælp mig knus den triste
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Savner ham så meget

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej den triste

Det er sørme osse mange skift på kort tid, så det kan jeg godt forstå, at du kan blive trist over, og at du kan have brug for din ekskæreste. Men han er åbenbart ikke så interesseret mere. Hvad gør du så for at finde nye venner i den nye by, du er flyttet til? Det er jo vigtigt, at du får opbygget et socialt netværk.

Kærestesorg og -tab tager tid. Hver gang man vender tilbage til det gamle, så er der osse en tendens til at de gamle sår bryder op igen, og så skal man igen bruge tid og kræfter på at få lukket sårene.

Måske kan du bruge dette skema til at forstå den proces det er at komme gennem et tab:
:idea: TABSPROCESSEN

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Kærestesorg.

Billede

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Arcaline.

Savner ham så mege

Indlæg af Arcaline. »

Hej per
tak for dit hurtige svar, jeg må indrømme gør ikke så meget for at møde nye mennesker, tænker kun på søren som min ex hedder. kan ikke lade være ikke at skrive sms og ringe til ham, og vi skal også give hinanden julegaver. men han vil ikke noget andet end være venner, og ved godt det ikke er godt for mig men kan jo ikke undvære ham...er virkelig trist måtte gå i seng kl otte igår for var så depri, havde skrevet til ham i tirsdags og igår men intet hørt, så skrev han til mig til morgen go morgen god dag.. hvad skal jeg gøre hilsen den triste
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Savner ham så meget

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Arcaline

Det bedste du kan gøre er at holde op med at håbe på at få ham igen. Sørg over tabet af Søren som kæreste. Han vil ikke være din kæreste! Brug dine venner og veninder - måske din familie. Jo før du opgiver håbet, jo før kommer du over tabet. Stop kontakten med ham et stykke tid, og når du er kommet over tabet, kan du jo så finde ud af, om du på det tidspunkt vil have ham som ven.
Du kan f.eks. starte med at droppe det med julegaverne, som bare ripper op i sårene og gøder dit håbløse håb.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
(Husk at følge tråden, hvis det er samme emne!)
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KÆRESTESORG"