Er det for tidligt?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KÆRESTESORG
Besvar
Gæst

Er det for tidligt?

Indlæg af Gæst »

Hej Per.

Jeg er en ung kvinde på 18 år.
For 3 uger siden slog min kærste meget uventet op, efter 2 år. Vi havde det rigtig godt sammen, og da vi var ved at planlægge at skulle flytte sammen, blev jeg derfor meget chokeret. Og han var virkeligt min bedste ven. Jeg har været meget ked af det. Og er jeg stadigvæk.
Men nu sagen den at min gamle ekskæreste har spurgt om vi skal ses, evt til noget film hygge. Jeg føler mig egentlig fristet til det, da jeg holder meget af denne dreng.
Men det er som om jeg næsten føler mig en smule utro, bare ved at tænke på at skulle være sammen med en anden. Jeg har trods alt ikke været single siden jeg var 16 år.
Tror du det er for tidligt at begynde at se en ny?
Eller tror du muligvis jeg hurtigere vil kunne komme videre, ved at komme "i gang" igen?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Er det for tidligt?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Da det begyndte at blive rigtig alvorligt (flytte sammen), så fik eks'en nok kolde fødder, men så er det jo dejligt, at andre bejlere straks kommer springende :1:. Mærk efter, hvor langt du har lyst til at gå i forhold til den gamle flamme, hvis du bare har lyst til et kram, så nøjes med det. Og så må du lære at tænke: Min eks vil ikke mere, og derfor har jeg ikke længere en forpligtelse i forhold til ham.

Samtidig med at man af-elsker (kommer over bruddet med kæresten), så er der ikke noget i vejen med at sørge for både kropslige og venskabelige fornødenheder. Det er blot vigtigt at vide med sig selv, hvor man er følelsesmæssigt, og så at gøre det klart for evt. kæreste-afløsere :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KÆRESTESORG"