Får ham til at lade mig være?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om UTROSKAB OG SIDESPRING
Besvar
Mulle

Får ham til at lade mig være?

Indlæg af Mulle »

Hej...
Jeg har før skrevet til dig.. da jeg opdagede at min daværende kæreste var mig utro fra februar og frem til påsken (hvor jeg opdagede det) med to andre piger... Han er nu fast sammen med den ene af de piger.. For det første spreder han falske rygter for, at hans nye dame ikke skal finde ud af, at deres forhold startede med utroskab, men ikke nok med det, har han mit pas, som han ikke vil aflevere til mig... Jeg bor sammen sted som hans nye dame, og han har lovet flere gange at lægge det i min postkasse.. men ikke nok med det, så siger han også at jeg skylder ham penge.. så i fredags fik han at vide, at han ikke fik nogen penge, da jeg ikke skylder ham noget, og efter weekenden var min cykel væk, opdagede det i dag. Min cykel var inde i et skur, hvor man skal have nøgle til, og det har hans kæreste jo... er næsten sikker på det er ham, pga. min cykel var låst, og der står cykler, der ikke er låst, og der står dyrere cykler end min der, så underligt hvis det er en anden, at de lige skulle tage min..

Hvordan får jeg ham til at lade mig være??? Et er som om han hele tiden skal markere sig hos mig.. og hader ham nok i forvejen pga. utroskabet.. ved politiet nok ikke vil gøre det store.. så tænkte om du havde nogle gode råd??? Selvom det nok er et underligt spørgsmål... Ville ønske han ville lade mig være.. det var jo ikke mig der var utro.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Får ham til at lade mig være?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mulle

For det første er det ikke ualmindeligt med lidt chikane ved slutningen af forhold, det går i reglen i sig selv igen.

Hvis han ikke vil udlevere dit pas, så synes jeg du skal sige til ham, at så vil du få det udleveret med politiets bistand - og i værste tilfælde kan politiet sigte ham for tyveri. Hvis han i øvrigt chikanerer dig, kan du bede politiet om at give ham et tilhold mod at opsøge dig.

Og hvis han spreder for mange rygter, så kunne du jo altid sende hans nye kæreste en lille beretning om hans utroskab [devil2].

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mulle

...

Indlæg af Mulle »

Hej igen... først tak for dit svar... mit næste spørgsmål er så, om der ikke først skal indgå fysisk vold før man kan få tilhold??? For det er jo ikke mig han nærmere sig, men mine ting..
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Får ham til at lade mig være?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Mulle

Enhver kontakt du har frabedt dig - tlf.opringninger, breve, postkort m.v. og som han ved vedbliver med - kan give et tilhold (advarsel fra politiet). Fjerner han dine ting eller ødelægger han dem - er det enten tyveri eller hærværk og det straffes som bekendt. Hvis han har taget dit pas og ikke vil udlevere det, så kan du anmelde ham for tyveri af dit pas.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Mulle

Dejligt

Indlæg af Mulle »

vil lige fortælle dig at jeg gik til politiet i dag, og har nu fået mit pas, min cykel kan de desværre ikke gøre så mget ved.. og stopper han ikke med at chikanere mig nu skulle jeg komme til politiet igen og få tilhold... så indtil videre er det endt lykkeligt...
Ville bare sige tak for hjælpen ;)
Besvar

Tilbage til "UTROSKAB OG SIDESPRING"