Elsker min pige men...

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om UTROSKAB OG SIDESPRING
Besvar
Kenned

Elsker min pige men...

Indlæg af Kenned »

Hej, jeg vil gerne vide om man kan mærke om ens kæreste er utro? jeg tror nemlig hun har et lille sidespring, men er overhovedet ikke sikker, så jeg vil hører om man kan mærke det, for jeg læste at en piges (kusse) vender sig til pikkens størrelse? eller noget i den retning, og nogle gange kan jeg ikke rigtig få den ind, og andre gange er det lige til, vær venlig at svar vil blive lykkelig og lettet hilsen Kenned,
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Elsker min pige men...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kenned

Det er en af de mest spøjse skrøner, som jeg længe har læst :2:! Nej, nej og atter nej, en kvindes kusse vænner sig ikke pikkens størelse sådan, at hvis hun har bollet med én med en tynd pik, så vil det være svært at få en lidt tykkere pik ind. Hvor har du dog den slags skrøner fra? :1: Kusser er meget elastiske og kan klare både små og store pikke, ja faktisk er de i stand til at udvide sig til barnestørrelse og derpå vende tilbage til oprindelig størrelse.

Hvis din kæreste føles lidt snæver for tiden, kunne det måske handle om, at hun af en eller anden grund ikke har så meget lyst for tiden og så kniber lidt sammen. Hvad siger hun selv det handler om?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar: Elsker min pige men...

Indlæg af Gæst »

Den skrøne læste jeg faktisk herinde :P heh, men altså det er kun nogle gange, at det er mega stramt, også andre gange helt løs...
men nej for når vi dyrker sex er det hende som lægger op til det, så hun burde ikke være imod det heh...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Elsker min pige men...

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Kenned

Ok, men det er næppe en skrøne jeg er kommet med :2:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
HA

hehe

Indlæg af HA »

den har jeg sku også hørt før og også selv fået den tanke en gang i mit tidliger forhold . men dejligt per kan giver os svaret på det ikke er sandt.
Besvar

Tilbage til "UTROSKAB OG SIDESPRING"