Kan ikke holde mig på måtten

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om UTROSKAB OG SIDESPRING
Besvar
soldaten63

Kan ikke holde mig på måtten

Indlæg af soldaten63 »

Hej.

Jeg har en kæmpe problem. Jeg elsker min kone, men da vores sexbehov er forskelligt, har jeg chattet på en datingside med en anden. Vi har aldrig mødtes, det blev kun ved snakke. Det er nu endt med at min kone har fået kendskab til det (hun fik et anonymt brev med kopi af vores korrespondance). Hvordan genvinder jeg hendes tillid ? Jeg har fortalt hende at mine følelser for hende er uændret (det var kun sex jeg ville have), men hun mener ikke, at vi kan leve sammen mere. Hvad kan jeg gøre ??

Du må gerne svare privat.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan ikke holde mig på måtten

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej soldaten63

Skal det forstås sådan at din kone vil skilles? Hvis ikke må du spørge hende om, hvad der skal til for at genvinde hendes tillid, hun er nok den eneste, der ved det.

Du kunne f.eks. foreslå hende, at I sammen fik noget PARTERAPI for på den måde måske at finde sammen igen - og osse få løst de problemer mellem jer, der var medvirkende til din "utroskab".

:idea: Inden du/I vælger en psykoterapeut så kig lige på denne side om Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog.

:idea: Du/I kunne f.eks. kigge i Phillip C. McGraw: FØRSTEHJÆLP TIL PARFORHOLD - Sådan genfinder I kærligheden, Borgen

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Utroskab.

:idea: Læs nærmere om private svar under GRATIS OG BETALT RÅDGIVNING i kategorien VELKOMMEN TIL PSYKE & SEX DEBAT her i PSYKE & SEX DEBAT
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "UTROSKAB OG SIDESPRING"