Utroskab

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om UTROSKAB OG SIDESPRING
Besvar
TorbenJ

Utroskab

Indlæg af TorbenJ »

Hej Per.

Jeg er en 19 årig dreng, som har haft en kæreste gennem 4 år.
Jeg elsker hende utroligt meget, og vil gå gennem ild og vand for hende, og jeg troede også at følelserne var gengældt, det hævder hun de er.

Men for et halvt års tid siden fik jeg at vide at hun havde været mig utro med to fyre til en fest.
Jeg blev utrolig ked af det og såret, men valgte at fortsætte, og det gik også utroligt godt.

Men nu har jeg fundet ud af at der er yderligere 8 andre, og nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre mere, jeg kan virkelig ikke leve uden hende.

Folk siger bare jeg skal glemme hende og selv komme igang, men det kan jeg ikke.

Hvad skal jeg gøre?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Utroskab

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Torben

Så vidt jeg kan se, så har du jo ikke så mange muligheder. Hvis du ikke vil af med din kæreste, ja så bliver du jo nok nødt til at indstille dig på, at hun osse afprøver andre mænd.

Hvis du ikke kan acceptere det, så må du jo forlade hende, selv om det vil gøre ondt et stykke tid.

Hvad siger hun selv om årsagen til utroskaben?

:!: Når du er 19 år, så er du ikke længere en dreng, så er du en ung mand, og når du er fyldt 25 år, vil jeg ikke engang kalde dig ung længere :1:. Dreng knytter sig til barn og til manglende voksent ansvar for sig selv. Læs FRA BARN TIL VOKSEN i kategorien OM PSYKEN her i PSYKE & SEX DEBAT.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "UTROSKAB OG SIDESPRING"