Sidespring utroskab

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om UTROSKAB OG SIDESPRING
Besvar
heidimori.

Sidespring utroskab

Indlæg af heidimori. »

Mange herinde har dårlig samvittighed når det gælder den slags, kan på sin vis godt følge dem den indstilling har jeg ellers også haft men men men ingen regel uden undtagelse...

Jeg har i ni måneder kommet sammen med jordens dejligste mand, vi har kun weekenderne sammen, så når man har et stort behov tja så det gør det selv en del af tiden, desuden er han den havde nær skrevet gammeldags type hvor man ikke afprøver grænser osv, han virker som det er lukket emne. Selv er jeg typen som siger man kan ikk vide om man kan lide det før man har prøvet denne indstilling har jeg dog ikk altid haft, men det har da åbnet mine øjne for at sex er meget mere end et dyt i bamsen, jeg opdagede pludselig at jeg tændte på gruppesex, dildoleg fisting elektrosex, sm og sex i det fri, gør det mig til et dårligt menneske?

Hvis jeg skal leve efter min elskedes sexlyst vil jeg selv ikke få styret mine lyster.... Jeg har valgt at tage en ex til elsker en som har de samme tendenser som jeg men ikk kan udføre dem hjemme idet hans dame er handicappet efter et færdselsuheld, vi mødes i smug vi har knaldgod sex sammen kort sagt kan vi ikke få nok af hinanden, men bo sammen være kærester kan vi ikke der er vi for forskellige. Er det forkert?

Jeg elsker begge mænd den ene harmonere jeg ved alt bare ikk sex håber dog han får smag for mere, den anden harmonere jeg bravende med sexuelt dette giver også et overskud over for min kæreste..
Er jeg et ringe kvindfolk pga dette????
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Sidespring utroskab

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej heidimori

Du har valgt en løsning, der tilfredsstiller dine behov og som samtidig sikrer, at du kan blive sammen jordens dejligste mand uden at lide afsavn. Du kan jo i grunden være ligeglad med, om andre synes, at du er "et dårligt menneske" (hvad det så end er?)! Hvad andre tænker er jo deres hovedpine og ikke din. Man kan så blot håbe, at du bliver forskånet for de "hjælpsomme" mennesker, der partout vil blande sig i andres livsførelse.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "UTROSKAB OG SIDESPRING"