Kønsvorter?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KØNSVORTER - KONDYLOMER
Besvar
Nicklas Anderser

Kønsvorter?

Indlæg af Nicklas Anderser »

Hejsa.

Jeg bor i fast parforhold, men har desværre for knap 2 år siden været sammen med en anden pige.
Har lige siden været bange for at være blevet smittet med en eller anden sygdom....

Nu har jeg så for første gang for ca. 14 dage siden opdaget nogle meget små knopper langs penisglans og på huden under glans. De er hele vejen rundt på penis, og er meget små - så små, at det ikke kan lade sig gøre at tage et billede deraf.
Er dog helt sikker på, at det er noget, som er kommet og ikke været der hele tiden.

Mit spørgsmål er nu, om det kan være kønsvorter?
Kan nogle steder læse, at hvis man bliver smittet med HPV-virus, vil vorterne vise sig senest et år efter smitte. Andre steder at det kan tage år, inden vorter viser sig...
Ligeledes har jeg læst, at vorterne kan sidde enkeltvis eller i klynger, og her sidder de hele vejen rundt.

Håber du kan hjælpe.

I øvrigt tak for en super hjemmeside... Du må lægge rigtigt mange timer heri.... :-)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kønsvorter?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Nicklas

Som du beskriver din små knopper, så tro jeg ikke, at der er tale om kønsvorter/kondylomer. Der er nok snarere tale om PAPLER.

Tak for rosen :1:, ja der er lagt ret meget gratis arbejde her for en bedre udfoldelse af livet for folk.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KØNSVORTER - KONDYLOMER"