Orgasme og oralsex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG ORALSEX
Besvar
Løvinden

Orgasme og oralsex

Indlæg af Løvinden »

Hej... Endelig får man taget sig sammen til at skrive.
Men der er en ting som jeg altid har været lidt flov over og som har været med i bagagen i alle mine forhold.
Jeg kan kun få orgasme når jeg bliver slikket af min kæreste, det er skønt og jeg nyder det fuldt ud.
Jeg elsker at fantasere om forskellige ting, da jeg ellers kan have svært ved at komme. Mit problem er at jeg skammer mig over det, føler mig skyldig hvis det ikke lige har noget med min kæreste at gøre. Jeg har aldrig været min kæreste utro og elsker ham meget højt. Derfor syntes jeg det er et problem. Jeg har haft det i mange år, med forskellige fyre. Så det er nok bare mig, der er skør?
Jeg ville så gerne kunne komme uden eller ved et eller andet andet.. Hvad skal jeg gøre..
Svar udbedes!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Orgasme og oralsex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Løvinden

Og endelig får jeg tid til at svare

Personligt synes jeg ikke man m/k skal skamme sig over den måde man får orgasme på, men snarere tværtimod nyde den.

Mange kvinder kan ikke få orgasme blot ved pikkens / penis bevægelser i kussen / skeden og må derfor have en hjælpende finger eller som du en hjælpende tunge. Og de fleste af os bruger osse fantasier for at opnå den tilstrækkelige ophidselse og det er langt fra nødvendigvis om den forhåndenværende partner. Så du adskiller dig ikke heller på det punkt fra de fleste af os - livet er for kort til at skamme sig - nyd det.

Billede

Klik på billedet for at se det større

Det bedste du kan gøre for at opøve andre måder at få orgasme på sammen med din partner er, at I sammen leger jer til nye måder - husk det er sjovest når der er g i samlege.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORALSEX"