Kan ikke komme

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG ORALSEX
Besvar
Signe

Kan ikke komme

Indlæg af Signe »

Hej, jeg er en pige på 24 år. Jeg har en dejlig kæreste jeg nu har været sammen med i et halvt år. Vi har det godt sammen på alle måder, der er bar et problem. Jeg kan ikke komme, når min kæreste slikker mig forneden... det synes vi begge er lidt ærgerligt og jeg undres over hvad det kan skyldes - jeg synes selv jeg er både afslappet og tryg i situationen. Det føles dejligt når han gør det og han kan bruge halve timer uden der sker noget. Har du en ide om hvad det kan skyldes eller hvad vi kan gøre ?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kan ikke komme

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Signe

Nu har det jo lidt betydning hvor "forneden", han slikker dig - er det dine tæer, dine knæ eller er det din kusse, du mener?

Nå spøg til siden :1:. Jeg går ud fra, at du sagtens kan få orgasme på andre måder i forvejen og at du blot undrer dig over, hvorfor det så ikke virker med hans tunge. Og det kan jo skyldes alt fra, at han og hans tunge måske har noget at lære endnu til, at du ubevidst har en modstand mod at komme på den måde.

Jeg havde på et tidspunkt en veninde, der som dig ikke kunne få det til at virker med en tunge, og hun lå virkelig og anstrengte sig for at komme, og det lykkedes ikke. Jeg foreslog hende derfor at gå med den ubevidste modstand, der sagde: "Jeg vil ikke komme." - i stedet for at bekæmpe modstanden ved at anstrenge sig for at komme. I stedet koncentrerede hun sig om ikke at komme - og vupti, så kom hun. :1:
Du kunne jo prøve om det osse virker for dig.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Oralsex - kvinder hvordan?.

Held og lykke med det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORALSEX"