At slappe af og bare nyde

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KVINDER OG ORALSEX
Besvar
Den anspændte

At slappe af og bare nyde

Indlæg af Den anspændte »

Jeg er en kvinde på 27, der skriver, fordi jeg efterhånden har erfaret, at jeg har ret svært ved bare at tage imod, når det gælder oralsex.

Jeg har ikke specielt let ved at komme. Stort set umuligt ved samleje og det tager et godt stykke tid (15 - 45 min) ved oralsex, hvis det da lader sig gøre. :flov:

Når min kæreste slikker mig kan jeg ikke finde ud af bare at læne mig tilbage og nyde det, men tænker alt for meget over, at jeg ved, at det vil tage alt for lang tid, og at han sikkert bliver træt af det ( det giver han ikke udtryk for). Jeg tænker, at nu må jeg skynde mig at komme (hvilket SLET ikke hjælper) eller frygter måske, at han skal stoppe, inden jeg kommer, fordi det tager for lang tid. (Har han aldrig gjort medmindre jeg har bedt ham om det.)

Min kæreste har heller ikke særlig let ved at komme, f.eks. kan jeg ikke få ham til at komme ved et blowjob uanset hvor længe jeg bliver ved, eller hvor godt han synes det er, så han hjælper altid selv til sidst.

Det kunne jeg måske også gøre, men jeg føler, at det vil være akavet. En underlig slutning hvor han ikke er med mere (jeg er på en måde stadig med selvom han tager over, da jeg fortsætter med at slikke, hvor jeg kan komme til, og han kommer ud over mig).

Har du nogen gode forslag til, hvad jeg kan gøre for at komme til at kunne slappe af og bare tage imod i stedet for at blive mere og mere anspændt under oralsex?

Mvh.
mig :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: At slappe af og bare nyde

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Den anspændte

Det enkleste er jo at foreslå, at du bare slapper af :2:, men det ved du jo godt, så jeg har et par andre forslag.

Først og fremmest få det afmystificeret! Tag en ordentlig snak med din kæreste om problemet, og hvis han ikke synes det er et problem, så lad være med at gøre det til et problem. Der er meget store individuelle forskelle på, hvor hurtigt vi m/k kommer. Nogen m/k'er kommer, bare man ser på dem, og for andre skal der arbejdes len del for sagen, og gudskelov er det jo ikke en konkurrence. Kærlige og tålmodige kærester er ikke at kimse ad :1:.

I stedet for at ligge og tænke på at nu må du se at komme, kunne du jo prøve det omvendte, nemlig at ligge og tænke på at han ikke skal få dig til at komme, og at du koncentrerer dig i tankerne på at undgå det. En sjov leg der ofte medfører at man m/k kommer hurtigere.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Oralsex - kvinder hvordan?

Med hensyn til din kærestes kommen, så kunne du jo veksle mellem at bruge hånden og munden, vi er nogen mænd, der har det lidt svært ved det med munden alene :1:.

:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Oralsex - mænd hvordan?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KVINDER OG ORALSEX"