Nervøs efter fister-øjeblik

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)
Besvar
Fætteren

Nervøs efter fister-øjeblik

Indlæg af Fætteren »

Hej!

Lad mig først fortælle kort om mig selv. Ung fyr, glad og udadvendt, normalvis meget selvsikker. Har aldrig haft problemer med at snakke eller interagere med kvinder, og er bestemt ikke jomfru. Her for efterhånden 1½ år siden havde jeg så et "fister-øjeblik", hvor sjoveren ikke gad. Det slog jeg hurtigt væk, men siden har jeg altid holdt mig tilbage, når det er kommet til at tage det sidste skridt med en kvinde, selvom jeg udmærket ved, hvad jeg skal gøre, og hvordan det skal gøres... Som sagt har jeg normalt høj selvværd, men et eller andet i mig skriger bare "lad være, tænk hvis det sker igen, hvorfor er den ikke helt stiv endnu..." og så videre...
Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal gøre? Jeg har fået at vide, at jeg bare skal kaste mig ud i det. Jeg har virkelig prøvet, men kan ikke få mig selv til at tage en pige med hjem, når man jo ikke vil skuffe hende og sig selv..
Har overvejet at gå til en prostitueret og få ordnet sagerne.. Det har jeg været én gang før (dog ikke med dét i baghovedet), så det er ikke noget, jeg får moralske skrupler over.

Hvad synes du, jeg skal gøre? Eventuelt nogle tips?!

Mvh
Fætteren
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Nervøs efter fister-øjeblik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Fætteren

Næsten alle mænd har oplevet, at pikken ikke fungerede, hvor man m/k gerne ville have den til det. Langt de fleste har prøvet angsten for, om den mon virkede næste gang, og nogen gange gjorde den det så ikke :1:.

Hvad synes du i grunden er katastrofen ved, at den måske ikke lige virker? Tænk på hvor mange kvinder, der ikke får orgasme de første gange, hvor de har sex med en ny partner. Synes du, at det er et problem? Kvinder har ofte en stor rummelighed over for nervøsitet. Sig det, som det er. Fortæl, at du er nervøs for, om den virker. Det plejer at virke.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)"