Formindskning af penis under samleje

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)
Besvar
Shit'''

Formindskning af penis under samleje

Indlæg af Shit''' »

Hej
Er en fyr på 19 som har oplevet noget med min penis størrelse under samleje, som jeg ikke rigtig kan forstå. Normalt når jeg måler efter så er pikken 18+. Men når jeg starter med at onanere, så efter lidt tid (dog IKKE mindre liderlighed), så er min pik formindsket til 13-15 cm. Men det føles stadig godt. Under onani, så generer det mig ikke. Der hvor det virkelig generer mig, er at det samme kan ske under samleje! Jeg har sex med min pige og starter ud helt stiv og hun elsker det. Men når vi kommer længere ind i samlejet (i sær når hun ridder eller i doggy), så er min pik blevet hvad jeg vil skyde på 13-15 cm. Til tider, har jeg været nød til at tage min penis ud, mens hun sidder på mig, så give hende finger, mens jeg forsøger at få min pik helt stiv igen, og det virker nogen gange, og så kan jeg se hvor meget ekstra hun nyder det så længe den holder sig stiv, men den går ned til 13-15 cm igen! Hun kan stadig mærke noget, og jeg ved hvad jeg skal gøre (teknik) så jeg kan tilfredsstille hende, men jeg synes det er så irriterende, at jeg ikke kan gøre det med en fuld-stiv penis. Det er endda sket før da vi havde sex i badet, at min pik gik helt ned, da jeg skulle til at tage hende i doggy.
Jeg har ikke præsentationsangst, da jeg ikke føler mig nervøs eller har tanker om, at min pik vil gå ned. Jeg tager det som det kommer. Men har du nogen ideér til, hvorfor det er, at jeg ikke kan holde min 18+cm, når jeg har sex med hende?

Og det skal lige siges, hun ser overhovedet ikke dårlig ud! :D
På forhånd tak :)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svare: Formindskning af penis under samleje

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Shit'''

Nu fremgår det ikke helt klart af dit indlæg, om din penis/pik bevarer sin stivhed, når den formindsker sig - eller om den bliver blødere?
Hvis det osse er stivheden, der forsvinder, så kan der være adskille grunde.

1) Du har for meget fokus på, om pikken vil skrumpe, så vil den nemlig gøre det.

2) Din kærestes kusse udvider sig og griber mindre fast jo mere ophidset hun bliver, det kan give fornemmelse af at din pik er slappere, hvilket den ikke er, men bare tanken kan få den til at skrumpe lidt.

3) Den stilling som i indtager åbner din kærestes kusse, og grebet om din pik er ikke helt så tydelig.

4) Der findes en lidt sjælden lidelse, hvor manden får fin rejsning, men i samme øjeblik han lægger sig eller bevæger underkroppen, forsvinder rejsningen, fordi bækkenmuskulaturen »stjæler« blodet fra penis. Det hedder faktisk »pelvic steal syndrome«. Dette problem kan klares ved operation.

5) Og der kan være adskillige andre forklaringer.

:idea: VIDEN OM POTENS

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)"