*
PSYKE & SEX DEBAT
DEBAT- OG SPØRGEFORUM om PSYKE OG SEKSUALITET
ved PER HOLM KNUDSEN - PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG

*
*
Dato og tid er 13. nov 2018 17:56

Alle tider er UTC+01:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29. nov 2015 16:25 
Ny bruger af Sildenafil Accord 50 mg.
Jeg har søgt efter svar på en lille usikkerhed. Hvis der er bivirkninger, viser de sig da straks (?) efter ibrug-tagning,
eller kan de fortsætte med at dukke op "hen ad Vejen" ?
MVH
mig@vgg.dk


Rapporter indlæg
Top
   
Indlæg: 8. dec 2015 11:18 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16
Indlæg: 5438
Geografisk sted: Region Midtjylland
Hej Gemyse

De almindeligste bivirkninger som let hovedpine, ansigtsrødme, tilstoppet næse, varmefølelse m.m. kommer ofte inden for den første halve til hele time efter indtagelsen afhængigt af, om man tygger pillen eller blot synker den. Hvis man tygger pillen, der ikke smager godt, så indtræder virkningen hurtigere.

:idea: Læs mere om de knapt så almindelige bivirkninger her: Sildenafil "Accord" (Apoteket.dk)

Du skal være velkommen til at skrive igen.

_________________
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
MEDLEM AF FORENINGEN AF
PROFESSIONELLE PSYKOTERAPEUTER

Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Tlf. (+45) 86 96 20 03
Mobil (+45) 53 63 20 03

http://psyx.dk


Rapporter indlæg
Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC+01:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan skrive nye emner
Du kan besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Udviklet af phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Dansk oversættelse & hjælp: Olympus DK Team
[ Time: 0.100s | Queries: 21 | Peak Memory Usage: 4.73 MiB ]