Holde rejsningen

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)
Besvar
kazaan
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 9. nov 2008 22:19

Holde rejsningen

Indlæg af kazaan »

Hej Per.
Jeg er en mand på 31 år, og bor sammen med min dejlige kone som jeg har kendt i 10 år. Vi har altid haft et rigtigt godt sexliv indtil for et år siden, hvor vores forhold begyndte at gå lidt skævt. Nu har vi fundet den rette glød sammen igen, men jeg har fået et problem med at holde rejsningen, det har stået på de sidste 6 måneder. Der er ingen problem med at få den op at stå, men når vi har været i gang i lidt tid falder den helt ned igen, og det er på en god dag, hvor vi idet helt taget kommer igang, de fleste gange falder den inden vi når til det alvorlige. Det er nu begyndt at gå ud over vores forhold, da min kone mener, at det er fordi jeg ikke tænder på hende mere. Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op for jeg elsker virklig min kone og mener heller ikke, at hvis jeg ikke kunne tænde på hende, ville jeg heller ikke kunne få den op og stå. Håber at du kan hjælpe mig med at komme videre, ved ikke helt hvor jeg skal starte for at få hjælp.

Venlig hilsen. kazaan :(
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Holde rejsningen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej kazaan

Nu er det jo ikke altid sådan, at kærlighed osse medfører seksuel lyst, men jeg kan forestille mig 3 forskellige grunde (der kan være flere).

1) Du har stadig nogen problemer med din kone, som du ikke har fået løst, og det viser sig så måske i form at faldende rejsning. Hvis det ene hoved ikke siger nej, så kan man(d) riskere at det andet hoved gør det.

2) Du har fået præstationsangst, fordi I ikke har holdt jeres seksualitet sammen ved lige - kig under MÆND OG PRÆSTATIONSANGST i kategorien OM MÆND (over 18 år) her i PSYKE & SEX DEBAT.

3) Du kan have fået prostatitis/blærehalskirtelbetændelse, som godt kan give de symptomer, du beskriver.
:idea: PSYKE & SEX om Prostatitis - Blærehalskirtelbetændelse

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)"