Min pik opføre sig underligt? Rejsningsproblemer?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)
Besvar
Jylland1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 15. nov 2010 18:37

Min pik opføre sig underligt? Rejsningsproblemer?

Indlæg af Jylland1 »

Hejsa.

For lidt over et år siden, gik jeg hen og blev syg desværre. Jeg gik hjemme med rigtig store smerter ud i begge ben og i ryggen. Jeg kunne ikke gøre noget overhovedet. Næsten ikke tørre min egen bagdel.

Efter utallige smertestillende (2400 stk) ca. på håndkøb og recept så fik jeg endelig overtalt min læge til, at jeg skulle MR scannes. Det blev jeg så og det viste jeg så, at jeg havde en "knude" inde ved nerverne i ryggen.

- Det skal lige siges, at i de 6 måneder jeg gik hjemme, der var jeg til kiropraktor, fysioterapeut, klog mand, klog dame også kaldt heksen. Prøvede alt!!! uden nogen ændringer. Det gjorde ufatteligt nas!!!!!

Jeg blev så opreret på Århus Universitetshospital på Neurokirurgisk afdeling. Operationen forløb godt, dog havde jeg lidt sårsmerter og stive led efter jeg ikke havde været uden for en dør i 6 måneder.

På det tidspunkt mens jeg var syg, havde jeg en dejlig kæreste som så valgte at gå fra mig da jeg blev opereret. Hun fortalte mig så siden hen at hun havde været utro i alle månederne, Det blev jeg utrolig knust og ked af fordi det havde på en måde ødelagt vores forhold.

Det skal lige siges, at lægerne først havde sagt 50/50 på, at jeg kunne blive lam fra navlen og ned af, men en time før jeg skulle opereres sagde lægen til mig at der var 95% chance for at det ville gå perfekt. De havde fået nye billeder af min ryg og kigge på.

Tiden gik og jeg kom på benene igen og det kørte faktisk fint, jeg havde lidt vrøvl med pikken de første par gange, jeg skulle i seng med en tøz, men det gik nu ellers meget godt. Men cirka en måned eller to efter begyndte den at falde lidt sammen, når vi var godt i gang med sex. Jeg var rigtig tændt og det hele, men bare den mindste tanke på noget andet gjorde den slap.
- Jeg tænkte på nå, jamen okay det sker for alle men den dag i dag er det der stadigvæk.

Når jeg selv sidder der hjemme og hygger så virker den helt fint, dog har den nogle dage, hvor den er træt :D hehe af naturlige årsager. Altså hvor jeg har gået meget til den alene.

Før jeg blev syg havde jeg et meget aktivt sex liv med flere faste kærester igennem flere år.

Hvad er der lige gået galt med junior? (pikke manden )

Håber virkelig du kan hjælpe mig. Er en fyr på snart 19 år.
- Er træt af, at den lort ikke vil virke som det skal :/

Jeg tager ikke nogen form for smerte stillende piller eller lignende mere overhovedet. Dyrker ikke motion overhovedet da jeg ikke ka nå det i min hverdag.

Kan det være skyld i det, har utrolig dårlige benmuskler efter dette.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Min pik opføre sig underligt? Rejsningsproblemer?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jylland1

For en ordens skyld, så synes jeg, at du skal snakke med din læge om det. Det kunne måske hænge sammen med dine dårlige benmuskler. Og for en ordens skyld er det nok osse en god ide at få undersøgt lændeområdet. Der er jo stor forskel på at bevæge hånden ved onani - og så at bevæge kroppen ved sex med en kvinde/pige. Der er forskellige muskler og nerver i spil.

Hvad angår det psykiske, så hjælper det bestemt ikke at være vred på din pik og kalde den for en "lort". Hvis en af dine venner kaldte dig for en lort, så stod du næppe heller op for ham. :1:

Men få undersøgt det fysiske først inden, at vi gør det til et psykisk problem.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Jylland1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 15. nov 2010 18:37

: )

Indlæg af Jylland1 »

H

Rigtig mange tak. Jeg tog lige cyklen igår, efter cirka 5 km så havde jeg så meget syre i mine ben at jeg næsten ikke kunne stå op. Må arbejde lidt med det og evt tage en snak med min læge senere, hvis ikke det ændrer sig.
Besvar

Tilbage til "MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)"