Manglende Hårdhed

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)
Besvar
xMx

Manglende Hårdhed

Indlæg af xMx »

Hej Per!

Jeg er en fyr på 19 år som har problemer med at få hård penis. Den bliver egentlig større og lidt stiv, men den mangler hårdheden. Det skal lige siges, at jeg har spillet fodbold hele mit liv, men fik en skade i knæene for 7 måneder siden, så har ikke rigtig rørt mig, udover cykling og styrketræning siden.. Udover det er jeg en flot fyr (siger de fleste), men har faktisk stadig min første gang til gode.

Tilbage i februar tog jeg så hjem med en pige (en jeg kendte godt) efter fest, hvor jeg egentlig ikke kunne mærke nervøsiteten, men den virkede ikke. Den var helt død. Jeg grinte bare lidt over det, for ville gerne lidt have første gang overstået, men så kunne jeg ikke. - Jeg tænkte det var pga alkoholen.
Efter det var jeg da lidt nervøs for, om det samme ville ske igen, men tænkte samtidig, at alle oplever det der skete for mig. Men så i maj måned tog jeg hjem med samme pige, hvor jeg så fik den lidt op at stå, men den var slet ikke hård. SÅ det kunne ikke lade sig gøre.. Så tænkte jeg det måtte være pigen jeg ikke tændte på, men efterfølgende er det bare ved onani at den ikke bliver rigtig hård længere og det går mig virkelig på. For tror jo ikke jeg kan, så der er jo ingen grund til at prøve på at score nogen..

- Mit egentlige spørgsmål er så: Hvad kan dette skyldes? Mit bud ville være præstationsangst, men når det også sker ved onani, kan det næsten ikke være det? Hvad kan jeg gøre for, at det bliver bedre?
- Har overvejet at købe nogen piller der skulle hjælpe på det, men det kan jo skade lever osv, og det burde ikke være nødvendigt i en alder af 19.. Dog har jeg hørt fra en ven, at Orviax skulle være ret godt.

Håber du kan hjælpe og at du vil svare..
Hilsen xMx
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Manglende Hårdhed

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej xMx

Hvis det handler om præstationsangst, som de fleste m/k'er prøver flere gange i livet, så må vi bare hoppe på hesten igen, og iøvrigt sørge for at skabe os trygge rammer for udfoldelsen, f.eks. ved at snakke med partneren om det.

Når din manglende hårdhed osse optræder ved onani, så kan det hænge sammen med, at du er overfokuseret på din piks hårdhed. Du kan selvfølgelig osse være en af de ganske få unge mænd, der har en organisk defekt. Hvordan er din morgenstivhed?
Lad være med piller, og lad dig ikke spise af med piller, hvis du kontakter en læge?

[warning] Advarsel mod potenspillen Orviax (Fødevarestyrelsen)

:idea: Læs mere om potens i Viden om Potens

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG REJSNINGSBESVÆR (POTENS)"