Hvordan får jeg mere oralsex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORALSEX
Besvar
Lampard

Hvordan får jeg mere oralsex

Indlæg af Lampard »

Hej Per!! Først et tak til dig for at dele ud af din viden, man kan lære meget af at læse på denne side.

Jeg er en mand på 26, og har været sammen med en del kvinder. Noget af det bedste sex jeg har er, når kvinden giver mig oralsex inden vi har sex. Nogle kvinder elsker det, andre har aldrig gjort det med mig.

Jeg betragter mig selv som en gentlemand, og vil ikke presse på hvis de ikke har lyst. Derfor er jeg også "bange" for at tage en form for initiativ til at de skal gøre det, i frygt for at de ikke har lyst og at stemningen vil lide et knæk.

Har du nogle tips til hvordan jeg kan gøre det til en leg? Jeg har forsøgt at spørge hvordan de har det med blowjobs, eller om de vil tungekysse lidt med pikken.. men det virker bare så kunstigt at spørge om.. jeg kan godt lide, at sexen bare sker, hvis det giver mening.

En anden ting jeg har tænkt over, er at måske har kvinder også præstationsangst mht. oralsex, altså måske er de i tvivl om det de gør er godt nok og derfor slet ikke tør? Min erfaring er dog at de kvinder der gør det "frivilligt" tænder vildt på det. Det er dejligt.


Vh Gæst
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvordan får jeg mere oralsex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lampard

Det er ikke sådan lige til at svare på, netop fordi lysten til oralsex er så forskellig fra kvinde til kvinde - og i øvrigt fra mand til mand.
Men helt enkelt kan du vel bare, når legen er godt igang, lægge dig til en 69-stilling, så giver det vel sig selv, om kvinden er med på den leg - eller ej. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORALSEX"