Problem med udløsning ved oralsex

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORALSEX
Besvar
jolle
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 24. mar 2007 09:13

Problem med udløsning ved oralsex

Indlæg af jolle »

Hej Per, Håber du kan hjælpe mig. Jeg har et problem med at komme ved oralsex - min kæreste og jeg kan blive ved i lang tid og jeg kan ikke komme?!! Hun føler det er hende, der ikke kan tilfredsstille mig og at jeg ikke tænder på hende - Jeg føler det er begyndt at blive psykisk nu. Jeg har aldrig kunne komme ved oralsex?! Jeg havde forhudsforsnævring som lille - ved ikke om dette kan skyldes dette? Når jeg f.eks. onanere skal det gøres hårdt og gå stærkt før jeg kan komme af det - kan det skyldes dette? Håber virkeligt, at du kan hjælpe mig, da det går min kæreste og mig selv en del på :cry:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Problem med udløsning ved oralsex

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Jolle

Vi mennesker er nu engang skabt ret forskellige. Nogen m/k'ere skal bruge kraftig stimulation for at få orgasme, og andre m/k'ere skal man blot kigge på og så kommer de :1:.

Din kæreste har selvfølgelig ret i, at hun ikke kan få dig til at komme, men om det skyldes, at hun endnu ikke har lært sig, hvordan netop du har brug for stimulation, eller er fordi du stritter lidt i mod, ved jeg ikke. Der er ikke andet for end, at du lærer hende, hvordan det er bedst for dig. Måske er det ikke nok med munden, det kan meget vel tænkes at du desuden har brug for en hånd.

Lad være med at gøre det til en konkurrence, sex skulle gerne være en sjov leg. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORALSEX"