Smerte ved oralsex eller manglende lyst??

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORALSEX
Besvar
sofia82
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 15. aug 2007 19:55

Smerte ved oralsex eller manglende lyst??

Indlæg af sofia82 »

Jeg har et efterhånden stort problem med min kæreste. Vi har været sammen i et halvt år og jeg elsker ham umådelig meget og følelserne er gengældt. Vi har en fantastisk forhold - er gode til at kommunikere og har derudover et skønt sex-liv pånær én ting. Han vil ikke give mig oralsex. I starten af vores forhold tænkte jeg at han nok ville lære mig bedre at kende, men nu er der gået et halvt år. Jeg har konfronteret ham med det og spurgt til det flere gange. Han forklarer at han får utrolig ondt i kæben, når han giver oralsex. Jeg ved han har klaget over det samme i andre forbindelser, så det er nok rigtig nok. Alligevel er det problematisk for mig, da oralsex netop er én af de ting jeg nyder allermest. For mig er det ikke kun spørgsmålet om sex og at få orgasme. For mig handler det om intimitet og netop oralsex er dér hvor jeg føler mig allermest intim med et andet menneske og derfor meget vigtigt for mig i mit forhold til min kæreste. Derfor er jeg meget frustreret over det. Jeg føler mig ikke sexet og lækker nok og bliver nogen gange bange for han ikke begærer mig nok. Når jeg fremlægger dette for ham, er han rigtig god til at snakke om det og får hver gang forsikret mig om han han begærer mig osv. For det meste er jeg heller ikke i tvivl om dette, men hele dette problem gør mig usikker og jeg ved ikke hvordan jeg skal håndtere det!
Tror mine tanker går på at hvis han virkelig tænder på mig, hvorfor er han så ikke bare ligeglad med den kæbe!?

Er det forkert af mig ikke blot at acceptere at jeg ikke kan få oralsex selmom jeg giver? Jeg er jo ikke interesseret i at han skal gøre noget som er smertefuldt og ubehageligt!

Er der mange mænd der ikke bryder sig om at give oralsex eller handler det virkelig om den kæbe?

Hvad kan jeg/vi gøre?

Håber du/I har nogle svar
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Smerte ved oralsex eller manglende lyst??

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej sofia82

Ja, man m/k kan sagtens få ondt i kæben af at slikke kusse (oralsex). Det komme selvfølgelig an på, hvor længe man skal slikke for at opnå det ønskede resultat, og så kommer det sikkert osse an på erfaring, og her lyder det som om, at din kæreste ikke rigtig har opnået den fornødne erfaring (endnu :1:). Han må øve sig!

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORALSEX"