Oralsex af kæresten

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om MÆND OG ORALSEX
Besvar
herning
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 9. jan 2008 22:02

Oralsex af kæresten

Indlæg af herning »

Hejsa jeg skriver til dig, jeg lige har fundet mig en rigtig sød kæreste. Hun prøver virkelig på, at jeg skal få udløsning, men jeg kan ikke, jeg ved ikke, om jeg ikke slappe nok af, eller hvad der skal til. Så jeg håber du kan hjælpe mig

Mange hilsner
en fra Herning
en fra Herning
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Oralsex af kæresten

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Der kan såmen være mange grunde til at det ikke lige lykkes for jer. Alt fra forkert teknik til at du ikke opgiver dig nok til nydelsen. Hvor længe har I øvet jer - og hvor gamle er I?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Re: Svar: Oralsex af kæresten

Indlæg af Gæst »

Vi har være sammen på mandage i en måned, og vi er begge under 30, men hvordan kan jeg så slappe mere af?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Oralsex af kæresten

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det er jo ikke ret mange gange, I har prøvet sammen, så det er blot et spørgsmål om tid og om at øve jer sammen.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
hejmor
Tilmeldt bruger
Indlæg: 6
Tilmeldt: 17. sep 2007 21:50

Indlæg af hejmor »

Tror det kommer meget an på teknik, nogle er rigtigt gode til det og kan få et blow-job til at virke næsten ligeså dejligt som sex, andre er virkeligt dårlige.
Men, prøv at give udtryk for hvad du kan lide, det behøver ikke være det store, fx. hurtigere, kraftigere åndedræt eksempelvis, så hun fortsætter med det, og ellers, sats ikke på en udløsning/orgasme lige med det samme, bare giv dig god tid, hvor du bare ligger og nyder det, indtil du begynder at bevæge dig hen mod en udløsning.
Bed hende måske om at bruge hænderne når du er ved at komme, det kan være lettere (:
Oralen

Måske

Indlæg af Oralen »

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan hun giver dig et BJ, men evt. få hende til at røre dine testikler og/eller spille den af samtidigt med hun sutter flittigt. (Kræver vel lidt af en multitasker :D)
Imens kan du jo bruge musklen, der også får penis til at vippe (PC musklen hedder den vidst på engelsk) det burde give en hurtigere udløsning, jeg bruger ihvertfald den muskel hvis jeg gerne vil have en udløsning på et bestemt tidspunkt. :)

Håber det hjalp lidt.

Hilsen Oralen
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

PC-musklen

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Oralen

PC-musklen hedder osse PC-musklen på dansk, kommer af latin, Pubococcygeus. Hedder på almindeligt dansk bækkenbundsmusklerne.
:idea: Læs mere i PSYKE & SEX om Bækkenbundsmusklerne & mænd

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "MÆND OG ORALSEX"