Krummerik

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om KRUMMERIK
Besvar
Mr. sup
Tilmeldt bruger
Indlæg: 2
Tilmeldt: 6. sep 2009 11:31

Krummerik

Indlæg af Mr. sup »

Hej Per Holm Knudsen
Jeg ville gerne høre, om du kunne give mig svar på, om der er mange mænd, som har en krummerik ligesom min.
Den peger en del til venstre, (30 grader) cirka, og jeg er meget urolig på, om jeg kan udføre en samleje.

Dengang da jeg var mindre, onanerede jeg på den måde, at køre penissen op af mit venstre ben, og derved har den fået en form, så den præcis kan lægge sig op af mit venstre lår.

Tror du, at det ville være en mulighed at strække penissen langt over mod højre, så den danner en lige 'række' på 5 centimeter i toppen af penissen (Kan godt lade sig gøre). Tror du, at dette ville gøre ondt på pigen, or not? :-)

Mvh.
Lars.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Krummerik

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lars

Jeg kender ikke til statistik over krumningsvinkler, men det mest almindelige er, at pikken drejer lidt til venstre. Det tages der faktisk osse hensyn til, når der laves bukser. Tidligere spurgte en skrædder altid: "Bærer De til venstre eller højre, hr.?" :1:

Onani har ingen indflydelse på, hvilken drejning en pik har. Af samme grund kan du heller ikke gøre noget for at få den til højre. Det vil ikke gøre ondt på pigen. Se indlægget Krummerik.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "KRUMMERIK"