Kondom poser

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PRÆVENTION
Besvar
den unge fyr

Kondom poser

Indlæg af den unge fyr »

Hej Per

Jeg er en fyr på 22 år. Jeg har et problem med at kondomet poser når jeg ”øver mig”. Når jeg ruller det på sidder det helt tæt, men efterhånden som jeg ”hygger mig” poser det mere og mere, og der dannes lufttomme rum og folder rundt om penishovedet. Er det normalt? Skaber det større risiko for at kondomet springer? og: Kan det undgås? Jeg er stadig meget uerfaren sammen med en partner (jeg har haft et enkelt one-night-stand), men det skulle jo gerne fungere, når jeg går hen og får en kæreste. Håber du kan hjælpe…

hilsen ”den unge fyr”
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Kondom poser

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej den unge fyr

Et kondom kan sagtens opføre sig, som du beskriver, men hvis ellers resten af kondomet bliver på sin plads og slutter tæt for neden, så skulle der ikke være den store fare på færde. Det skyldes jo nok, at kondomet er lidt længere end din pik, hvilket der ikke er noget underligt i. Du kan jo prøve forskellige mærker og se hvilket, der passer dig bedst.

:idea: PSYKE & SEX om Kondom - kondomer

Du kan f.eks. kigge hos Condomeriet, Condom-Company eller Kondomaten. Evt. kan du købe en pakke med forskellige kondomer og så se hvilke, der passer dig bedst.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PRÆVENTION"