SM-sex?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om VOLDTÆGT OG SEKSUELLE OVERGREB
Besvar
Marianne

SM-sex?

Indlæg af Marianne »

Min kæreste har været ude for at blive udnyttet i forbindelse med, at han sammen med 2 piger dyrkede sm, det var inden vi lærte hinanden at kende. Han er ikke kommet over det siger han, og han vil ikke dyrke sex med mig (almindelig sex, jeg er ikke til sm). Det er et kæmpe problem for mig, da jeg ikke kan leve uden sex. Kan du give mig et godt råd til, hvordan vi kan løse dette problem, så vil jeg være taknemmelig.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: SM-sex?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

<b>Hej Marianne</b>

Jeg er ikke helt med på hvad du mener. Mener du, at din kæreste har prøvet at dyrke sm-sex med to piger og synes, at det er så dejligt, at han kun vil det nu?

Eller mener du, at han har været ude for et seksuelt overgreb mod sin vilje fra de to pigers side?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Marianne

SM-sex? (2)

Indlæg af Marianne »

Hej Per.

Jeg mener at han har været ude for et overgreb, da han ville dyrke sm med de to piger. Han har ikke dyrket sex siden. Det begynder at blive et problem for mig. Jeg ved ikke hvordan jeg skal hjælpe ham så vi kan komme videre. Det er ca. et halvt år siden det skete for ham. Jeg har selv været ude for en voldtægt og kom videre ved at prøve langsomt at komme igang ved at prøve at dyrke sex med en jeg havde tillid til ,som kunne stoppe når jeg ikke ville mere. Jeg håber meget at du kan hjælpe så vi evt. kan komme videre ellers er jeg nok nød til at droppe vores forhold.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: SM-sex? Voldtægt (2)

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

<b>Hej Marianne</b>

Du bliver nok nødt til at fortælle lidt mere om det overgreb - eller bede ham selv skrive lidt om det, ellers er det svært for mig at sige, hvad I skal gøre.

Det er forståeligt at du synes det er svært ikke at have sex. Måske har han brug for en snak med en sexologisk orienteret psykoterapeut - i så fald så kig lige på denne side om Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog.

Måske kan I osse have gavn af at se denne side om Choktraumeterapi.

Godt du selv kom videre efter voldtægten, og det var en fornuftig måde du klarede det på - med et menneske du havde tillid til og som forstod vigtigheden af dit nej.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 2. jun 2008 19:40, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Marianne

SM-sex? Voldtægt (3)

Indlæg af Marianne »

Hej Per.

Han ved ikke, at jeg har skrevet til dig, og det virker som om, han ikke vil snakke om det, der er sket. Jeg har prøvet at foreslå, at han burde søge professionel hjælp, men det ønsker han ikke. Han har heller ikke ville fortælle mig noget om hvad der er sket.

Jeg har prøvet at foreslå, at vi evt. kunne prøve at komme videre på samme måde som jeg har gjort selv, det startede han med at syntes var en okay ide, men fik efter en kort tænkepause vendt det til, at jeg pressede ham. Jeg ved, at han ordner sit sexbehov ved at onanere selv. Jeg har endnu ikke fået lov til at se eller røre ham uden tøj på. Det virker som om han er ligeglad med at komme videre, så derfor er dette her mit sidste forsøg på at komme videre eller stoppe forholdet helt. På forhånd tak for dit forsøg på at hjælpe selv om, det for mig virker temmeligt umuligt, når han ikke virker som om, han er interesseret i at blive hjulpet.
Marianne

SM-sex? Voldtægt (3)

Indlæg af Marianne »

Hej Per.

Jeg ved godt at du ikke har svaret på mit sidste brev endnu, men der er en ny udvikling i sagen. Jeg har sagt til min kæreste, at jeg har skrevet til dig og vi har snakket lidt sammen. Han har stadigvæk ikke fortalt, hvad han har været udsat for, men han har nu sagt, at han har været bundet på armene og har haft bind for øjnene, og at det de gjorde ved ham gjorde ondt og de ville ikke stoppe.

Hvordan kan jeg bedst hjælpe ham videre og dermed redde vores forhold og sexliv. Håber du har nogle gode råd til mig.

Bare det at snakke med dig og få sat ord på noget af min frustration har hjulpet mig en del. Håber at høre fra dig igen.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: SM-sex? Voldtægt (3)

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

<b>Hej Marianne</b>

Det bedste er jo at få snakket om det, og det kan jeg forstå, at I er begyndt på, og at han har lukket lidt op. Det er ingen skam at have været ude for overgreb, det kan vi alle komme ud for på den ene eller anden måde, men det er jo muligt, at han føler skam og derfor ikke tør snakke så meget om det. Så der er næppe andre muligheder end, at du snakker med ham og samtidig respekterer hans grænser, når han ikke vil sige mere.

Og hvis han/I ikke selv kan klare det, så skulle han se at få opsøgt en sexologisk orienteret psykoterapeut og gjort noget ved oplevelsen. Inden han vælger en sexolog / psykoterapeut så kig lige på denne side om Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog.

Og husk, man kan trække en hest til vandtruget, men kan ikke tvinge den til at drikke.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Marianne

SM-sex? Voldtægt (4)

Indlæg af Marianne »

Hej Per.
Tak for hjælpen, jeg ved fra mig selv og min egen ubehagelige oplevelse, at du har helt ret. Forløbig siger han, at han evt. vil skrive det, der er sket, ned på et stykke papir, så jeg kan læse det, og derved ved lidt om, hvad der er sket, så kan han selv snakke om det, hvis han vil, jeg vil ikke presse ham. Ud over det har jeg foreslået, at jeg evt. kunne give ham en dejlig gang krops massage, hvor ham selv kan sige til, hvis jeg kommer for tæt på noget ubehageligt, altså ingen sex kun blid massage, tror du det er en god eller dårlig ide?

Hilsen Marianne
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: SM-sex? Voldtægt (5)

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

<b>Hej Marianne</b>

Ideen er god :1: og det er din kæreste, der må afgøre om han osse synes det kunne være rart. Held og lykke med det.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Frank

SM-sex? Voldtægt (6)

Indlæg af Frank »

Hej Marianne
Lige et svar fra en i en forholdsvis lignende situation. Det med massagen er jeg rimelig sikker på vil være en god ide. Vi har forsøgt med det flere gange, når hun har været igennem en periode, hvor hun ikke kunne.
Så fik det hende til at løsne lidt op, og med tiden mere og mere.
Marianne

SM-sex? Voldtægt (7)

Indlæg af Marianne »

Hej Frank, tak for din oplysning. Min underbevisthed sagde mig, at det måske kunne være en god ide, både Per Holm Knudsen og du har overbevist mig. :)
Besvar

Tilbage til "VOLDTÆGT OG SEKSUELLE OVERGREB"