Har brug for et råd

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om VOLDTÆGT OG SEKSUELLE OVERGREB
Besvar
Gæst

Har brug for et råd

Indlæg af Gæst »

hej per jeg skriver til dig fordi jeg og min kæreste har et kæmpe problem
i maj måned 2005 blev min kæreste voldtaget
og meldte ikke voldtægten hvorfor ved jeg ikke helt og det er heller ikke nemt at tale med hende om det mand der har flere gange efter jagtet hende rundt og bla truet mig på åben gade og adskillige andre steder
mit spørgsmål er om det er for sent at melde det nu?
og jeg vil godt indrømme at jeg kan være fristet til at tage loven i egen hånd da jeg ikke tror der vil ske særlig meget men igen det kan ikke være rigtigt at den mand skal slippe ustraffet for det der må være noget man kan gøre
håber du kan hjælpe os
på forhånd tak
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Har brug for et råd

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej

Det er ikke for sent at anmelde voldtægten nu, men det kan måske blive svært at bevise, at den har fundet sted, og det kan være rigtig svært at skulle igennem afhøringer og få ribbet op i det hele igen.
Hvis man ikke kan klare at anmelde en voldtægt til politiet, er det altid en god ide at opsøge et voldtægtscenter, hvor de kan hjælpe en. Se under LINKS OM VOLDTÆGT OG SEKSUELLE OVERGREB

Det er en rigtig dårlig ide at tage sagen i egen hånd. Du kan oven i købet risikere, at du kommer i spjældet, mens manden går fri.

Hvis din kæreste vil, så anmeld voldtægten.

:idea: Din kæreste har jo nok brug for noget hjælp, se CHOKTRAUMETERAPI
:idea: Valg af psykoterapeut, sexolog eller psykolog

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "VOLDTÆGT OG SEKSUELLE OVERGREB"