Trekant

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om 3-4-5-6-KANTER
Besvar
dot

Trekant

Indlæg af dot »

Hej Per.

Håber du kan komme med et godt råd til mig..

Det drejer sig om min mand (46 år) bliver ved med at spørge om. om vi ikke skal have en trekant med en anden kvinde igen.
Har prøvet det et par gange, men har ikke lyst, for føler at det er bare fordi han har lyst til en anden kvinde.
Han siger godt nok det er fordi han synes det er frækt. Det er det da også. Men jeg har sagt nej nu flere gange, og når jeg siger det er det som om han bliver lidt mopset.

Vores sexliv er ikke noget at råbe hurra for, vi dyrker sex en gang hver 14 dag. og derfor synes jeg det ikke er fedt at dyrke sex sammen med en anden kvinde.

For et par år siden fik jeg en veninde til, at se hvor langt han ville gå, og han ville ha gået langt. Der fik han atf vide, om han ville være single igen. Det ville han ikke og så har jeg det sådan nu, om det er derfor han vil ha mig med sammen med en anden kvinde så er det jo ikke så "ulovligt".

Jeg selv er 45 år og vi har været sammen i 5 år.

MVH Dot
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Trekant

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Dot

Når jeg læser dit indlæg, så er det første jeg tænker, hvorfor er de to mennesker dog sammen, når det tilsyneladende mest er en plage - og ikke noget at råbe hurra for?

Hvorfor er du sammen med en mand, som du hverken har til lyst til sex med, eller respekterer?
Hvad med at finde en anden mand, som var meget bedre for dig?

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
dot

Re: Trekant

Indlæg af dot »

Hej Per..

Det er fordi jeg elsker ham.
Men kan han elske mig, når han hele tiden spørger om en trekandt ?

Det er ham, der ikke har lyst til sex andet end 1-2 gange på 14 dage. Hvis det stod til mig, så blev det hver, hver anden dag :-).

Vi har det jo godt uden for sengen, så er jeg bare sippet eller hvad ?

MVH dot.
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Trekant

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Dot

Nu er betydningen af "at elske" meget forskellig fra menneske til menneske, så alene af den grund, er det ikke til at sige, om din mand "elsker" dig. Personligt for mig er "at elske" ikke en permanent tilstand, men noget der af og til opstår spontant i mig - og andre har det på helt andre måder. :1:

Måske er hans ønske om en trekant et ønske om inspiration og afveksling i jeres forhold, men det ved han jo nok bedst selv.
Jeg synes ikke personligt, der er noget sippet ved ikke at have lyst til at være med i en trekant, det er jo smag og behag, og det er som bekendt osse forskelligt fra menneske til menneske.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "3-4-5-6-KANTER"