3 kant

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om 3-4-5-6-KANTER
Besvar
miss kbh

3 kant

Indlæg af miss kbh »

Hej.

Jeg og min kæreste har nu været sammen i 11 måneder og han er begyndt at snakke om 3 kant, jeg ved ik om jeg vil det. Jeg tror det er fordi, at han har haft 3 kanter med sin eks kæreste og fordi, at jeg tror ikke jeg kan se ham i øjnene igen hvis han har haft sin penis inde i en anden kvinde, og jeg tror jeg vil få det dårligt, hvis det var en fyr mere, vil nok føle det som at være på en måde lidt utro.

På en måde føler jeg at det mig og min kæreste har i sengen skal forblive privat og når han begynder at snakke om det og spørge om jeg vil være med til det, så er jeg måske lidt bange for at jeg ikke er god nok i sengen..

Burde jeg fortælle ham om, hvordan jeg har det med det, og hvordan jeg føler omkring det.. er måske lidt bange for hvordan han vil reagere på det..

mvh miss kbh
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: 3 kant

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej miss kbh

Ja jeg tror, at du er bange for hans reaktion, men du er nødt til at fortælle ham at du ikke har lyst til 3-kanter, og at det slet ikke er dig. Der er ikke noget som helst forkert ved ikke at have lyst til at inddrage andre i ens sexliv - lige så lidt som der er forkert i at have lyst til det.

Men vil man lave 3-4-5-kanter, så skal man være helt enige om det og om præmisserne. Det går slet ikke, hvis den ene part føler sig presset til det.

:idea: PSYKE & SEX om Sex med andre partnere
:idea: PSYKE & SEX om Trekant

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Senest rettet af PER HOLM KNUDSEN 23. jan 2007 07:17, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
OJ&konen
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 13. dec 2006 18:58

Indlæg af OJ&konen »

Hej

Vi kom til at snakke om det her og endte med at spørge os selv om, det der trekant sjov, som han så gerne vil, omhandler det kun andre piger? Eller er han evt. også indstillet på at det kunne være for din skyld og i så fald, være med en ekstra mand? Måske et spørgsmål om at vende problemet.
Bare en tanke

OJ & Konen
Besvar

Tilbage til "3-4-5-6-KANTER"