Fra fantasi til virkelighed

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om 3-4-5-6-KANTER
Besvar
Henrik

Fra fantasi til virkelighed

Indlæg af Henrik »

Jeg er 31 og lykkeligt gift. Vi har et godt og velfungerende sexliv både i og uden for sengen. Vi har været gift i næsten 7 år og har to børn.

Vi er begge begyndt af fantasere om at være flere mænd om min kone. Vi synes begge at det kunne være rigtig frækt - men også udviklende og styrkende for vores ægteskab - at kunne dele en sådan fræk oplevelse.

Her kommer dilemmaet: Der kan synes langt fra fantasien til virkeligheden! Jeg er nok den af os, der umiddelbart er mest parat til at afprøve det i virkeligheden. Min kone er lidt mere tilbageholden overfor at prøve det i virkeligheden.

Hvordan kan vi komme videre og tættere på at prøve det af??

Det er klart at jeg har lidt betænkeligheder ved det - jeg tror at jeg har en naturlig "frygt" for at værktøjet ikke virker, når det skal. Men det vil dog ikke forhindre mig i at gå med til at prøve det. Jeg stoler på at min kone nok skal "hjælpe" mig med at holde fokus.

Håber på respons

Henrik
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Fra fantasi til virkelighed

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Henrik

Det lyder som om I har gode forudsætninger for, at det kunne blive en god oplevelse sammen. Og hvad angår din kone, så vil jeg som så mange gange tidligere anbefale den gode gamle bjergvandreregel: "Den langsommeste bestemmer tempoet," hvis alle skal have det godt med eksperimenterne.

Hvor og hvordan I vil finde en legekammerat handler jo så om jeres fælles smag.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "3-4-5-6-KANTER"