Mærkelige brystvorter

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG DERES BRYSTER
Besvar
Tina

Mærkelige brystvorter

Indlæg af Tina »

Hej!

Jeg er en pige på 17 år, og jeg går rundt og undrer mig over en ting: Mine brystvorter.

Jeg har læst så mange ting om, at de skulle blive hårde eller stive, når man bliver tændt seksuelt. Men det bliver mine overhoved ikke. Kun når det er virkelig koldt. Når jeg onanerer, når min kæreste rør ved dem eller når jeg selv rør ved dem... Der sker intet. De er stadig bløde... Jeg synes, det er irriterende, for de skulle blive mere følsomme, når de er stive, ikke? Og min kæreste tror, at det er ham der er noget i vejen med, siden der ikke sker noget, når han rører ved mig...

Er der noget jeg kan gøre ved det? Kan det være fordi mine bryster ikke er udviklede nok?

Håber jeg kan få et svar

Tina
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Mærkelige brystvorter

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Tina

Dine brystvorter er nu ikke mere mærkelige end bryster nu en gang er. Brystvorter er meget forskellige - de ser forskellige ud og de opfører sig forskelligt.

Nogen har store brystvorter - andre har små brystvorter. Nogen har brystvorter, der stritter ud, når de bliver rørt ved, og andre kravler ind i brystet, hvis de bliver rørt ved. Nogen kan mærke meget i deres brystvorter, og nogen kan få orgasme fra brystvorterne, andre kan ikke mærke noget som helst. Nogen kan lide at man klemmer hårdt på deres brystvorter, og andre igen får irritable brystvorter, hvis de bliver rørt. Så som du kan forstå, så er brystvorter meget forskellige - og mange brystvorter ændrer sig, når kvinden har været gravid. Mænds brystvorter er i øvrigt lige så forskellige.

Billede

Du er 17 år og der kan ske meget med dine bryster og brystvorter endnu. Held og lykke med dem :).

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG DERES BRYSTER"