Ingen former

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG DERES BRYSTER
Besvar
hejsøde

Ingen former

Indlæg af hejsøde »

Hej.
Håber I kan hjælpe mig. For er rigtig rigtig flov over min krop. Allermest min bryster. Jeg er ikke ret stor, lidt for tynd. Det siger alle i hvert fald, og synes det også selv. Men jeg har slet ingen bryster, og det går mig rigtig meget på. Jeg tør næsten ikke vise mig overfor mine veninder, fordi jeg er så flov over det. Og tør ikke rigtig springe ud i det med drenge, for er så flov over at jeg ingen patter har. Hvor meget betyder det for drenge? Det føles som om at det betyder rigtig meget for dem at have en pige med store bryster. Engang brugte jeg fx mange puder i én bh, for at få mere push-up, men det sagde min veninde højt foran alle til håndbold træning, og det sårede mig meget, at alle pludselig vidste det, så det gør jeg ikke mere. Men har næsten altid to bh'er på, fordi jeg ikke tør vise mig. Har I nogle foreslag til hvad jeg kan gøre? Jeg får tit at vide, både af drenge og piger, at jeg er smuk, men alligevel er jeg langt fra tilfreds med mig selv fordi jeg slet ingen bryster har. Og jeg er lige blevet 15 år, og bruger stadig a65.

Hilsen hejsøde ;)
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Ingen former

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej hejsøde

Det er nu ikke meget jeg kan gøre :1:.
Du er kun lige blevet 15 år, og du skal vokse i mange år endnu, så der kan ske meget med dine bryster, inden du er fuldt udvokset.

Det, der bestemmer brysternes størrelse, er dels gener og dels kroppens fedtlag - og det hænger ofte sammen. Hvis din mor og dine bedstemødre er slanke og har små bryster, ja så er det sandsynligt, at du osse bliver slank og får små bryster. Forholder det sig ikke sådan, ja så får du formentligt større bryster.

Brysterne består bl.a. af mælkekirtler og fedtvæv, og dvs. at hvis man slanker sig, så forsvinder fedtvævet nemt fra brysterne.

De fleste teenagere synes, der er et eller andet galt med deres krop, så det er du bestemt ikke alene om :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

tror sagtens du kan kaste dig ud i det med kærester for hvis han godt kan li dig er det jo ikke noget problem med dine bryster :b
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Ingen former

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej hejsøde

Og man kan osse prøve at tage det humoristisk, som denne pige gør det :1:.

Billede

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæsst

Indlæg af Gæsst »

Hej Hejsøde.

Jeg er dreng, og for mig betyder det med bryster ikke spor.. Og jeg er helt ærlig.. Små eller store har ingen betydning for mig som sagt.
Men jeg forstår dig godt, det er ikke rart når andre har "større" patter end en selv. Det samme med en drengs penis..
Der er nok mange mænd/drenge som går op i store bryster, men også mange som er ligeglad.
Heldigvis for piger findes der operationer, som ikke skader, som f.eks. en penis operation. Wait and see.
Brugeravatar
Anonym1
Tilmeldt bruger
Indlæg: 92
Tilmeldt: 23. jan 2007 18:48

Indlæg af Anonym1 »

Jeg forstår nu ikke helt din konklusion at brystforstørrelses operationer generelt ikke skader. Der kan til enhver tid opstå komplikationer ved en operation og derudover er der en betydelig sandsynlighed for at man ikke når det ønskede resultat ved en plastik operation. - Snarere tværtimod!

^^ Jeg ville personligt være meget skeptisk over at blive tilbudt en penis operation og har heller ikke den ringeste anelse om, hvordan du kan finde hoved og hale i sådan en operation siden du efter signet skriver om sådan en fætter. Så skulle man skærer den over på midten, sætte en protese og hæfte det afskårede stykke fast for enden igen? Av for søren, det må gøre nas.
Gæst

-

Indlæg af Gæst »

hej

bryster betyder noget for drenge. Men hvis du er sød skal er der en masse der gerne vil have dig alligevel.
El gringo
Tilmeldt bruger
Indlæg: 4
Tilmeldt: 9. feb 2008 17:52

Indlæg af El gringo »

Som sagt, betyder bryster ikke alt. Du skal bare lige selv overbevises om det. Det sværeste er nemlig at acceptere sig selv, som man ser ud.

Men du kan jo ptøve at spise lidt mere, og håbe det bedste. Men som Per siger, ligger det også meget i generne.

For at lægge lidt vægt i ordene vil jeg fortælle lidt om mig selv:

Jeg har haft 2 kærester med små bryster.
Men jeg tænkte dårligt nok over det, for de var mindst lige så dejlige at have med at gøre som dem med store bryster.
Det er en ren ydre sag, om det er store eller små.
Jeg kan da i hvert fald erklære mig ligeglad når det kommer til stykket.
Trolleri
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 6. feb 2008 21:03

Indlæg af Trolleri »

Jeg elsker bryster, og i alle former og farver. Nogen gange er der ikke noget så dejligt at se på end et par naturlige bryster. Det er noget jeg som dreng ikke har!

Nogle drenge snakker højt om bryststørrelser, og andre praler overfor vennerne, og der er garanteret nogle få drenge som tænder på abnormt store bryster, men måske er det fordi de selv er små? Men de snakker kun om størrelsen fordi den er målbar, og fordi den er sammenlignelig.

Det jeg vil frem til er at vi er mange drenge som netop ikke tænder på store bryster, og at det mere er det sunde helbred der er i fokus. Du skal følge P.H.K.' råd om at tage det med humor, og så er jeg overbevist om at drengene vil falde for dig. og måske vil pigerne endda misunde dig for det du er, og ikke det du ser ud til at være.

Pigens udstråling er 90 % psyke og 10 % forblændelse :)
Gæst

Indlæg af Gæst »

Jeg er en pige på 17 år og går i 2g på gym . jeg har også små bryster (lille A-skål), som også er deforme, (synes jeg selv), men jeg har lært og leve med det, og accepteret at min krop ser ud som den nu gør. Jeg har også en kæreste, og selvfølgelig kan han god lide store og fyldige bryster, men han elsker mine, fordi han elsker min personlighed. Altså det indre er helt klart det vigtigste , bare vær dig selv..
Drengeren!

Fra Dreng til Piger!

Indlæg af Drengeren! »

Hey
Jeg er en dreng på 17 år, og har læst nogle af disse indlæg. I tror at bryster er det vigtigste af alt! men det er det jo faktisk ikke! De kan sagtens blive for store, og måske tænder 98% af Hetero Seksuelle drenge på bryster, men der er så meget andet vi også tænder på! Så lad være med at tro at i skal have størrelse C80 eller hvad det nu hedder :roll: For et bryst er smukt uanset hvad! (Mislykkedes operationer tæller dog ikke) Men for at få pænere bryster, så spis noget mere! Brysterne er ikke det der gør en kvinde smuk, det er hendes ansigt og hendes udstråling! og mest af alt hendes personlighed!

Håber det kan hjælpe jer lidt tøser :D 8-)
Besvar

Tilbage til "PIGER OG DERES BRYSTER"