Hvad skal jeg gøre?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om PIGER OG DERES BRYSTER
Besvar
Gæst

Hvad skal jeg gøre?

Indlæg af Gæst »

Kære Per.
Jeg har en problem med min bryster! Mine brystvorter går nemlig indad - hvilket en anden som har henvendt sig til dig også har skrevet - men du har ikke svaret. Håber du vil svare på min!
Jeg er 14 år og bruger en B75 i bh - min problemet er at mine brystvorter vender indad. Min mor har sagt (hun er sygeplejerske) at jeg kan komme til lægen og få sat et "skjold" i min bh så mine brystvorter kommer ud - men hun siger at det behøves jeg ikke. Hun har også sagt at jeg skal "tirre" dem så meget ud jeg kan og derefter hive i dem - og jo mere jeg hiver i dem dvs. f.eks om aftenen hver dag eller når jeg nu har tid - så skulle de gerne komme ud efter et stykke tid. Problemet er nu bare at jeg har gjort det i 4-5 måneder uden nogen forandring. Jeg vil så gerne i seng med min kæreste men holder mig tilbage da de går indad (altså mine brystvorter)... Når man ser andre kvinder så har de jo brystvorter der går udad - hvis man kan sige det sådan - og jeg bliver altid så ked af det når jeg ikke har sådan nogle flotte bryster.
Hvis du kender en metode til hvordan jeg kan få dem hurtigst muligt ud - så må du virkelig gerne svare, for har virkelig brug for hjælp!
Kærlig hilsen Lena :cry:
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Hvad skal jeg gøre?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lena

Som du kan se, har jeg svaret den anden pige, og mit svar ligner lidt din mors forslag. Du skal simpelthen blive ved med at massere dine brystvorter, og måske kan du oven i købet få din kæreste til at hjælpe dig, det vil han sikkert ikke have noget i mod :1:. Nu tænder drenge jo på meget andet end om brystvorter går ud eller ind. Der findes ingen metode til at få dem hurtigt ud - og du har mange år at vokse i endnu. Jeg har haft en veninde i flere år med indadvendte brystvorter, og det hindrede os nu ikke i at have det rart med hinanden :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hej igen.
Tak for besvarelsen :)
- Hvordan massere?
Kælig hilsen...
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Hvad skal jeg gøre?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lena

Nuller dem mellem et par fingre, og når de bliver hårde så prøv at trække dem lidt ud. Lad evt. din mor vise dig hvordan.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Gæst

Indlæg af Gæst »

Hvor lang tid vil der så gå, hvis jeg gøre det hver aften f.eks?
Tusind tak fordi du gad, at svare mig Per :D
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Hvad skal jeg gøre?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Lena

Det er ikke helt til at vide, men regn med de næste år mens du vokser. Og helst hver dag.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "PIGER OG DERES BRYSTER"