Urinsex - hvordan?

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om URINSEX
Besvar
Beluga
Ny bruger
Indlæg: 1
Tilmeldt: 4. maj 2009 11:16

Urinsex - hvordan?

Indlæg af Beluga »

Hej

Er der nogen der kan give mig helt basis råd til hvordan urinsex foregår?

Min kæreste tænder meget på urinsex, men jeg har ikke nogen ide om hvordan det foregår, da det ikke har været en ting for mig.
Jeg er dog altid frisk på at prøve noget nyt. Dog kan jeg mærke, at det der holder mig tilbage er, at jeg ikke rigtig ved hvad man gør?

Jeg vil ikke pisses på, hvilke også er helt fint med min kæreste, da han gerne vil pisses på. Han har sagt, han gerne vil domineres lidt når jeg skal pisse på ham, men er det bare at lægge et gummilagen på senge, smide ham ovenpå, og så åbne for hanen?

Jeg har prøvet at søge på nettet efter info, desværre forgæves, og jeg vil gerne lidt baggrundsinfo inden jeg snakker med min kæreste om det.

Håber der er nogen der har et par gode råd!
På forhånd tak for hjælpen!
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Urinsex - hvordan?

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Beluga

Basalt handler urinsex om, at en eller flere partnere åbner for hanerne.

Billede

Hvordan skal foregår, handler jo om de enkeltes ønsker og fantasi(er), og det kunne sagtens foregå, som du beskriver.

Hvis han ønsker dominans så er her et par muligheder :1: :

Billede Billede

Det er nu ikke svært at finde info på nettet. Søg på f.eks. urinsex, urinesex, golden shower, urofili, urophilia, urolagnia, urophagia, urineists.

:idea: PSYKE & SEX om Urinsex

Vær opmærksom på, at urin tager smag af, hvad vi spiser og drikker - og kaviar er næppe godt sammen med urin :1:.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Besvar

Tilbage til "URINSEX"