Jeg bider min kæreste

Her kan du komme med spørgsmål, svar og kommentarer om ANDRE EMNER OM KVINDER
Besvar
Trunte

Jeg bider min kæreste

Indlæg af Trunte »

Jeg er en 31 årig kvinde. Jeg har for kort tid siden fundet manden i mit liv. Han er 28. Vi er begge meget glade for sex, vi holder begge af urinsex, dominans, sex i det offentlige og udfordrer gerne hinanden. Vi har begge stor erfaring indenfor det område og det nyder vi selvfølgelig godt af. Vi er gode til til at sætte ord på hvad vi vil have den anden skal gøre og vi får begge mange orgasmer når vi er sammen. Kan kun sige at jeg har fundet den bedste partner. Nu kommer mit spørgsmål så...hvorfor har jeg lyst til at bide ham??? Når vi har sex tænder han på det, men når vi ikke har sex gør det jo bare ondt. Det at jeg bider, er ikke seksuelt betonet når vi ikke har sex. Men det er en ustyrlig lyst jeg har, lidt ligesom at have lysten til at kysse og røre ved ham. Jeg har aldrig haft lysten til at bide før. Jeg har aldrig rigtig prøvet at være forelsket og det er jeg nu. Kan det have noget med følelser at gøre og hvad ligger bag følelsen og lysten til at bide?
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar: Jeg bider min kæreste

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Trunte

Det lyder som om, at I rigtigt går til hinanden :2:. Aggression betyder at "gå frem mod", og måske er din bidelyst en del af din aggression, at du har lyst ham og at indtage ham i ordets bedste forstand. Jeg har nu osse altid syntes, at en del kærester var lige til at bide i, hvad jeg så osse har gjort :2:.

Billede

Mennesker er ikke de eneste der kærligt bider hinanden :1:.

Billede

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Trunte
Tilmeldt bruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 2. okt 2007 16:52

Indlæg af Trunte »

Tusind tak for dit svar, ved ikke helt om det er fordi jeg er aggressiv (i positiv henseende). Synes jo egentlig, jeg er stille og fredelig når sexlysten ikke er der. Det er mere kærligt ment, kan simpelthen ikke lade være med det. Men min kæreste er ikke særlig begejstret for det, er det noget man vænner sig af med efter forelskelsen har lagt sig? Ellers ender han jo med at være et stort blåt mærke, smiler. Er det virkelig en form for dominans? For jeg er jo den der godt at lide at blive domineret og ikke omvendt.
Hilsen Trunte
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 2: Jeg bider min kæreste

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Trunte

Ja man må nok sige, at et kærligt nap/bid i ny og næ er et udtryk for aggression (at gå til den anden). Det betyder så ikke, at man ikke i andre sammenhænge f.eks. seksuelt kan lide at lade sig dominere. De fleste af os har jo begge sider. :1:

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Trunte
Tilmeldt bruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 2. okt 2007 16:52

Hej Per

Indlæg af Trunte »

På mig virker ordet aggressiv meget negativt ladet. At gå til den anden, hmm, ja det gør jeg jo når jeg bider ham. Men jeg forstår ikke, det du mener, jeg søger efter forklaringen på den dybere mening med det. Kan du ikke sætte ord på, det du mener med aggressivitet. For mig at se er det jo positive følelser, der gør, at jeg ikke kan lade være.

Hvad er det for mekanismer inde i en der udløser bidet? Det er jo ikke vrede, angst, begær eller usikkerhed. For mig er det jo kærlighed, men forstår bare ikke at kærlighed kan udløse lysten til at bide. Hvad ønsker jeg at opnå, når jeg bider ham?
Hilsen Trunte
Brugeravatar
PER HOLM KNUDSEN
Site Admin
Indlæg: 5455
Tilmeldt: 24. apr 2006 15:16

Svar 3: Jeg bider min kæreste

Indlæg af PER HOLM KNUDSEN »

Hej Trunte

Som jeg skrev i mit første svar, så betyder aggression at "gå frem mod", altså en fremadrettet energi. I daglig tale har aggression efterhånden betydning i retning af vrede, men det betyder det nu ikke i psykologisk forstand. Bortset fra det er vrede oftest en positiv følelse, hvis man tænker på, at vredens formål er et krav om ændring.

Mange pattedyr napper hinanden som en kontakt-handling, så du ønsker blot lidt kontakt.

Du skal være velkommen til at skrive igen.
Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
SEXOLOGISK KLINIK - MIDTJYLLAND
Tommesensvej 2
DK 8450 Hammel
Mobil (+45) 53 63 20 03
http://psyx.dk
Trunte
Tilmeldt bruger
Indlæg: 7
Tilmeldt: 2. okt 2007 16:52

Indlæg af Trunte »

Hej Per

Trækker lidt på smilebåndet. Det svar kunne jeg bruge til noget. Lidt alternativ måde at søge kontakt på, men du har jo nok ret :lol: Tak for det.
Hilsen Trunte
Besvar

Tilbage til "ANDRE EMNER OM KVINDER"